2020-03-21, 10:50
Medlem
Lunatics avatar
Jag jag jag jag jag. Amilia tyst.
2020-03-21, 10:50
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
När tror ni att de meddelar att Amelia får lämna? Hon måste dels röntgas omgående eller träffa en läkare. Jag tror inte att de skickar en läkare just nu för all personal prioriterar Corona, men det är möjligt att kanske träffa en sköterska. Men det räcker inte. Det kan vara en spricka då hon är tung och hela tyngden belastar foten.

Förutom det ovan så kommer hon inte tilföra eller kunna göra något under MINST två veckor. Det innebär att hon hamnar i en Patsy situation. Antingen lämnar hon själv eller så måste BB ta beslutet att hon får lämna. Dessutom skall ju en person lämna huset och då är två deltagare praktiskt taget borta. Hur kul blir det?
Min gissning är att om hon lämnar så blir det ingen som åker på måndag. BB vill kanske vänta och se hur det utvecklar sig.
Det största problemet måste ju ändå vara hur man ska få ut henne ur huset, håltagningsfirma och gaffeltruck lägger jag min röst på.
2020-03-21, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Hur kan ni ligga så före? De har fortfarande inte gått in i uppdragsrummet här.
Kontakter =) kolla bara på instagram alla skriver lennie
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Det största problemet måste ju ändå vara hur man ska få ut henne ur huset, håltagningsfirma och gaffeltruck lägger jag min röst på.

Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
När tror ni att de meddelar att Amelia får lämna? Hon måste dels röntgas omgående eller träffa en läkare. Jag tror inte att de skickar en läkare just nu för all personal prioriterar Corona, men det är möjligt att kanske träffa en sköterska. Men det räcker inte. Det kan vara en spricka då hon är tung och hela tyngden belastar foten.

Förutom det ovan så kommer hon inte tilföra eller kunna göra något under MINST två veckor. Det innebär att hon hamnar i en Patsy situation. Antingen lämnar hon själv eller så måste BB ta beslutet att hon får lämna. Dessutom skall ju en person lämna huset och då är två deltagare praktiskt taget borta. Hur kul blir det?
Min gissning är att om hon lämnar så blir det ingen som åker på måndag. BB vill kanske vänta och se hur det utvecklar sig.

Helt fel.
Amilia är produktionens gullegris. Dom skaffar möjligtvis ett par riktiga kryckor tills imorgon.
Sen anpassar dom tävlingarna efter henne, så ho n kan vara med tills hon är bra...
BB 2020
Annars tycker dom det är bra tv när alla hjälper henne runt.
Medlem
Citat:

Vill gärna att hon lämnar MEN hoppas att vi får möjlighet att rösta ut henne i stället..återstår att se hur det blir..
2020-03-21, 10:52
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Kontakter =) kolla bara på instagram alla skriver lennie
Alla skrev för Anty också på Instagram
2020-03-21, 10:53
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fan vi måste rösta ut sur kuken glasman på måndag beter sig som en jävla bebis
Är kluven i att ta ut Knasman, Bara inte Sami däckar ihop.
Inget mer BBK,.m.m
Pool och Bubbel nuggen med enbart Sami kan bli tråkigt.
Medlem
Vart fan är brevet
Medlem
Citat:
Alla skrev för Anty också på Instagram
Jo men jag har fått det bekräftat av folk som vet därav kan jag säga att det är lennie
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fan vi måste rösta ut surkuken glasman på måndag beter sig som en jävla bebis
Ja, han har gjort sitt. förstör bara för alla andra
2020-03-21, 10:54
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Vart fan är brevet
Undrar det också.
Vafan har jag missat vad det stod?
2020-03-21, 10:54
Bannlyst
fattar int vad folk seriöst ser i lennie som bara bidrar till ordming o reda.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in