2020-03-18, 14:05
  #80005
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
I appen kan man rösta på vilka regler de ska ha i huset, och någon av snobbarna blir bestraffade om någon bryter mot dem!

Vilka regler tycker ni hade varit skönast om de införde?

Inte lata sig såklart!
Så straffad Amilia ska bli 😀
Äntligen!
2020-03-18, 14:05
  #80006
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Äckligt? Han är ju grym, vill ju likna sin staty.
+1! Glasman måste vinna. Julia vinner maktävlingen
2020-03-18, 14:05
  #80007
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
I appen kan man rösta på vilka regler de ska ha i huset, och någon av snobbarna blir bestraffade om någon bryter mot dem!

Vilka regler tycker ni hade varit skönast om de införde?
Inget smaskande
2020-03-18, 14:06
  #80008
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
I appen kan man rösta på vilka regler de ska ha i huset, och någon av snobbarna blir bestraffade om någon bryter mot dem!

Vilka regler tycker ni hade varit skönast om de införde?
Lite sugen på att de inte får lata sig, men frestande med 100% och bombaclaat...
2020-03-18, 14:06
  #80009
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Inte lata sig såklart!
Så straffad Amilia ska bli 😀
Äntligen!
Jaaa. Härligt! Det blir definitivt Amilia!
2020-03-18, 14:06
  #80010
Medlem
SevenStarss avatar
Inte lata sig 30%
Ej titta i kameror 18%
Inte smaska 14%
2020-03-18, 14:06
  #80011
Medlem
__Alez__s avatar
Fick Glasman en grön dräkt också eller hur knäcktes idén om kanel?
2020-03-18, 14:06
  #80012
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Inte lata sig såklart!
Så straffad Amilia ska bli 😀
Äntligen!
Som jag fattar det som så kommer vi senare få rösta fram vem av snobbarna som ska få straffen, så gäller att det blir Amilia då haha.
2020-03-18, 14:07
  #80013
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
+1! Glasman måste vinna. Julia vinner maktävlingen

hon måste vara immun för vara med i makttävlingen
2020-03-18, 14:07
  #80014
Medlem
Det står

Den av snobbarna ni senare röstar fram kommer sedan få bestraffning om reglerna bryts

Vilket läge!!!

Rösta på något de bryter mot utan att tänka sig för att de gör! Dvs lata sig är lättare att hålla än för Alex att säga Bobaclat eller kolla in i kameror som Amilia älskar att göra
2020-03-18, 14:07
  #80015
Medlem
Va tog ni för "regel" till snobbarna? fan va svårt
2020-03-18, 14:08
  #80016
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
De säger ju folk med Instagram härinne

Vi kan bara gissa vad tävlingen går ut på. Har svårt att tro att de ska ägna så mycket tid att bli så lik statyn som möjligt om den sedan bara handlar om att stå längst. Dessutom skulle det kunna ta hela dagen och det tror jag inte att produktionen pallar. Med tanke på att tittarna skulle ha extra mycket makt den här veckan tror jag tittarna får rösta vem som är likast/gjort det bäst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in