2020-02-17, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vafan har hänt med sami han tvekar på om han ska bada

Han har ju vilodag idag enligt hans dygnsrytm
2020-02-17, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Svårt och förklara om du inte hänger med i W.P/B.P svängarna, men tänk dig en person med en 1488-tatuering vilket betyder "vi måste säkra existensen av vårt folk och en framtid för våra vita barn/heil hitler" möta en snubbe som är svartare än svartast och som dessutom själv är gaddad med diverse afrikanska symboler och möjligen kan ha motsvarande åsikter fast på den motsatta sidan s.a.s.

Snacka om ångest Sami måste ha över sitt förflutna om det ens är ett förflutet då han nyligen övertäckte dessa tatueringar inför sin medverkan i Big Brother. Ämnet har inte tagits upp i huset ännu och det är kanske just därför han beter sig lite underligt, nervöst och håller sig ofta skymundan.

Off Topic: Jackie Arklöv är/var också nazist trots afrikans påbrå.

Jackie Arklöv var adopterad.
Ja, självklart kan man ju aldrig veta om någon talar helt sanning men samtalet mellan Sami och Glasman kändes väldigt öppet och ärligt dessutom hur nära dom kommit varandra.
2020-02-17, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Och Lennie?
Tror att den som vann bolltävlingen antingen får ta in lennie i huset (lennie hänger löst) och då måste den som vann nominera 2 som sitter säkert, eller om det är tävling blir spännande vid 1, tror 4 kommer att hänga löst ikväll
2020-02-17, 11:15
Medlem
SpencerPratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tror att den som vann bolltävlingen antingen får ta in lennie i huset (lennie hänger löst) och då måste den som vann nominera 2 som sitter säkert, eller om det är tävling blir spännande vid 1, tror 4 kommer att hänga löst ikväll

Jag hoppas det för jag vill ha kvar både Jasse och Sami.
2020-02-17, 11:16
Medlem
Lisa och amilia ZZzzzZZzzzzZZZZ
2020-02-17, 11:17
Medlem
blueamericans avatar
Anty, Mergim och Amalia. DET KAN INTE finnas någon som tycker om dom?
2020-02-17, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerPratt
Jag hoppas det för jag vill ha kvar både Jasse och Sami.
Tror tyvärr det är kört för dem, ifall det inte kommer någon tävling
2020-02-17, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueamerican
Nej de är mest hatade i huset speciellt amalia
2020-02-17, 11:20
Medlem
crusades avatar
Jeflar vad hon kränger😂
2020-02-17, 11:20
Medlem
Av ren nyfikenhet - ni som skriver om hur fet Amelia är. Är alla ni känner smala? Och ni själva? Jag är ingen tjockis som säger emot det ni tycker men jag tänker att så himla tjock är hon väl inte? Överviktig ja men man har sett värre haha. Jobbig är hon väl däremot
2020-02-17, 11:21
Medlem
blueamericans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Av ren nyfikenhet - ni som skriver om hur fet Amelia är. Är alla ni känner smala? Och ni själva? Jag är ingen tjockis som säger emot det ni tycker men jag tänker att så himla tjock är hon väl inte? Överviktig ja men man har sett värre haha. Jobbig är hon väl däremot

Ja, snacket om hennes vikt är onödigt. Däremot hennes personlighet, den är helt vidrig.
2020-02-17, 11:21
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueamerican

Anty har stort stöd av tjejer 18-25 och gillar hon Bögrim så kommer dom också gilla han. Eller dom kommer gilla "Anty och Mergim". Så han kommer glida med på ett bananskal

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in