2020-02-15, 19:41
Medlem
Alex och Mergim har fått konkurrens om Antys uppmärksamhet ser jag i och med dagens nya deltagare.
2020-02-15, 19:41
Medlem
Bumblebeebees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Som vanligt då

Japp
2020-02-15, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Har man missat något kul? Drog typ när dom fick in den första alkoholen.
Hur drar man "typ"? Antingen drar du, eller så gör du det inte.
Medlem
Råkade titta på senaste avsnitett (avsnitt 6). Känner mig kritisk till underhållningsvärdet av scenerna där Sami, och sedan Alex sitter i bikten livrädda för att beklaga sig över att ha uttryckt sig fel. För att sedan rabbla samma gamla visa om att man ska älska alla och vara fördomsfri etc. Vill ju kolla på Big Brother för att bli underhållen, inte för att bli påmind om att jag lever i en auktoritär enpartistat.
Förstår att det är statlig tv, men det är väl lite djärvt av dem att sköta det så här med tanke på seriens namn.
Medlem
Tempas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Kan dra en sammanfattning som jag har gjort till andra

Mergim och Anty skulle bära Patzy i två timmar. Gav upp efter en halvtimme. Deras straff: poolen, bubbelkoppen och gymmet stängt tills imorgon

Anty höjde rösten och blängde på Jasse när hon påpekade att det inte var svårt att lyfta någon

Lisa fick uppdrag att Alla skulle göra 100 burpees. Men dom delade upp det. Fettot och ätstörningen gjorde inga

Sedan har det varit dött. Legat i soffan och surrat bara. Glasman pratar om sin sexdröm om Julia, gjort det hela dagen

Sami har fisit

Anty och hennes slavar har sprungit runt och dragit sig undan alla andra

Tackar!
Medlem
Lisa är ju helt klart den skummaste i huset just nu
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Kan dra en sammanfattning som jag har gjort till andra

Mergim och Anty skulle bära Patzy i två timmar. Gav upp efter en halvtimme. Deras straff: poolen, bubbelkoppen och gymmet stängt tills imorgon

Anty höjde rösten och blängde på Jasse när hon påpekade att det inte var svårt att lyfta någon

Lisa fick uppdrag att Alla skulle göra 100 burpees. Men dom delade upp det. Fettot och ätstörningen gjorde inga

Sedan har det varit dött. Legat i soffan och surrat bara. Glasman pratar om sin sexdröm om Julia, gjort det hela dagen

Sami har fisit

Anty och hennes slavar har sprungit runt och dragit sig undan alla andra

Haha, bra summering! Får hoppas att mer alkohol kommer in iallafall!
2020-02-15, 19:43
Medlem
[quote=Darkzi|70286522]Amilia är hungrig/QUOTE]
Sjukt förvånande.
2020-02-15, 19:44
Medlem
Bumblebeebees avatar
Men alltså vafan, ska INGET hända snart!? Har kollat sen 15:00 ish (för har en slappdag) och absolut INGET händer. Jag blir fan arg på riktigt!
2020-02-15, 19:44
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durmazbrorsa
Hur drar man "typ"? Antingen drar du, eller så gör du det inte.

Menade "drog typ" som att jag drog typ hemifrån precis efter att dom fick in alkoholen
2020-02-15, 19:45
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Men alltså vafan, ska INGET hända snart!? Har kollat sen 15:00 ish (för har en slappdag) och absolut INGET händer. Jag blir fan arg på riktigt!
Kommer inte hända nåt. Trodde det skulle bli fest efter hint på twitter och AW på deras schema.

1 glas bubbel var och klockan är snart över 8. Släpper den här dagen nu, ingen idé att kolla på ett underhållningsvärde som ligger på 0.
2020-02-15, 19:45
Medlem
hur kan anty vara så ful efter att ha sminkat sig i 2h+

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in