2020-03-03, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Tycker synd om Anty nu istället, hon får otroligt mycket skit trots att hon redan åkt ut. Det borde ta slut på hatet efter hon rykt.

Fast hon har ju visat sin rätta sida där inne och varit ett svin, då får man ju ta konsekvenserna..
Hon är en vuxen människa och hon vill ju leva på att synas i media, då kan man ju se till att vara ett bra föredöme för alla unga följare som hon har.
2020-03-03, 22:39
Medlem
Die.young.4evers avatar
Är det någon mer än jag som tror jocke boy eller vad han heter är drog påverkad av något? Torr i munnen, spänner käkarna och solglasögon
Senast redigerad av Die.young.4ever 2020-03-03 kl. 22:40. Anledning: Tillläg
2020-03-03, 22:40
Medlem
Men nån här om kan den här zorromannen grejen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Håller med, man sparkar inte på den som redan ligger ner.

Bara hon som får sparka, såklart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Gooooose.

Hon är en offentlig person, har länge varit i Sveriges rampljus och var en översittare i 24/7 tv som alla hennes fans fick se. Det är inte ett dugg synd om henne. Hon får helt enkelt inse att hon inte är värd mer än någon annan, hon är inte bättre än någon annan. Simple as that!

Word.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Skit ska skit ha. Är hon en bra människa bara för att hon är ute? Hon visade folket och sina följare vilken tråkig, vidrig och känslokall människa hon är. 100% (xD xD xD xD !!!!!!!!) yta och noll insida.

Håller med om att hon inte skötte sig bra i huset, men vi lever inte i stenåldern med öga för öga längre.

Its done, hon har fått sitt, gör inget bättre att fortsätta kasta skit på henne efteråt.
2020-03-03, 22:41
Medlem
Ja alltså jag tycker också hatet går till orimliga nivåer gällande Anty. Den värsta delen har ju varit deras grupp-beteende men nu verkar hon få stå mycket till svars för det ensam. Jag tyckte hon gjorde en hel del oskönt i huset men folk får fan chilla en smula.

Däremot tycker jag det är jävligt weird att hennes intervju inte läggs upp och jag ser inte varför de håller på den?
Bannlyst
Låt bli att äta dina snorkråkor
Medlem
Lord2Moynes avatar
Vilka långa madrasser de gav deltagarna i lilla BB.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Håller med, man sparkar inte på den som redan ligger ner.

Precis det hon har gjort där inne...
2020-03-03, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Håller med om att hon inte skötte sig bra i huset, men vi lever inte i stenåldern med öga för öga längre.

Its done, hon har fått sitt, gör inget bättre att fortsätta kasta skit på henne efteråt.
Okej Jakob, trevligt att ha dig här. Håll käften och skriv om något annat. Anty är long gone i tråden sen hon drog från huset så vad vill du säga med detta?
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Ja alltså jag tycker också hatet går till orimliga nivåer gällande Anty. Den värsta delen har ju varit deras grupp-beteende men nu verkar hon få stå mycket till svars för det ensam. Jag tyckte hon gjorde en hel del oskönt i huset men folk får fan chilla en smula.

Däremot tycker jag det är jävligt weird att hennes intervju inte läggs upp och jag ser inte varför de håller på den?
Hon var på kontrakt, är väl inte mer att diskutera.
2020-03-03, 22:44
Medlem
avixs avatar
Anty mobbade ut Vicky totalt innan hon ens hunnit komma in i gruppen. Bara det att A sa till Lisa och Vicky "Godnatt Lisa" och vicky svarade "eh ja, godnatt.." och A "Vi ses imorgon Lisa!". Anty var så j-vla sotis på V och Alex trots att hon inte ens var intresserad. Hon hatade Vicky från början.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in