2020-03-03, 18:59
Medlem
Bajenjeppes avatar
Fy fan vad bra om lilla BB får se på skärmen när stora BB käkar pizza

Missat en del. Hur vet alla i stora BB att det finns ett litet BB? Stod det i ett brev eller stod det bara att ett gäng skulle gå till uppdragsrummet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
De andra stackarna kommer inte få någon pizza, Amilia kommer äta upp allting dom får in, inklusive förpackningarna.
Om man kör kartongerna riktigt länge i ugnen så blir dom goda nog.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Jävlar vad Sami gått upp de här veckorna

Fattar inte hur man lyckas däremot, jag hade gått ner i vikt och spenderat stor del tid i gymmet.. ska man ändå vara inlåst med ett gym så why not?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Äntligen hemma från jobb
Några snabba frågor:

Är laget som vann lagtävlingen säkra på måndag?
Vad innebär Lilla BB, hur länge ska dem vara där inne? Fick vi alltså rösta om vilket förlorande lag som skulle in?
Har Julia och Martin löst deras skit från inatt?
Gick huset på Jockes prank om han och Jonna?
Hur går det för Jocke? Mycket rövslick?
Någon förändring i grupperna sen Anty's utgång?
Några news om Lennies makt?

Jag ber troll som malmens1, rammi m.m att inte svara på detta inlägg.

Lilla BB minst 24 h max 48.
Oklart
Skulle säga nej, han kunde inte hålla sig för skratt.
Det går bra för jocke men han har svårt att hålla sig för skratt mellan raderna. ja det slickas för fullt i jockes röv
Nej inget speciellt hon är rätt bortglömd
Nej inget om lennies makt men allt talar för att han får rädd någon kanske sig själv om han inte lyckats sätta sig i säkerhet
2020-03-03, 19:01
Medlem
Lord2Moynes avatar
Varför är det så jävla viktigt att dricka cola zero Amilia. Det är nog att sila mygg och svälja kameler med tanke på allting annat du stoppar i dig, försöker du inbilla dig att du är någon jävla PT eller?

Finns inget som får mitt hat att spira som den där människan, hon tar fram det absolut sämsta i mig.
2020-03-03, 19:02
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ser ingen ondska i Mergim. Ser en osäker yngling. Taggig och fräsig. Så var jag också i den åldern. Man har liksom inte hittat sin plats i livet.
Jag är taggig ännu men med mycket taggig humor mest utav allt.

Intresseklubben antecknar. Och det är tack vare sådana som dig och Gnomegirl som Sverige ser ut som det gör idag. Lättledda, korkade kvinnor som inte förstår sig på hur mansfolk från andra länder och kulturer och länder beter sig. I generationer.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Lilla BB minst 24 h max 48.
Oklart
Skulle säga nej, han kunde inte hålla sig för skratt.
Det går bra för jocke men han har svårt att hålla sig för skratt mellan raderna. ja det slickas för fullt i jockes röv
Nej inget speciellt hon är rätt bortglömd
Nej inget om lennies makt men allt talar för att han får rädd någon kanske sig själv om han inte lyckats sätta sig i säkerhet

48 timmar med det där gänget.....
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Varför är det så jävla viktigt att dricka cola zero Amilia. Det är nog sila mygg och svälja kameler med tanke på allting annat du stoppar i dig, försöker du inbilla dig att du är någon jävla PT eller?

Finns inget som får mitt hat att spira som den där människan, hon tar fram det absolut sämsta i mig.

Samma här. Tittar på BB för underhållningsvärde, men hon suger ur det från mig som tittare. Hade dock njutit oerhört mycket om hon var i lilla bb. Man kan inte få allt, men igår fick vi ut antonia iaf
Medlem
Citat:
Varför är det så jävla viktigt att dricka cola zero Amilia. Det är nog sila mygg och svälja kameler med tanke på allting annat du stoppar i dig, försöker du inbilla dig att du är någon jävla PT eller?

989898 kalorier är färre än 989899 kalorier
2020-03-03, 19:03
Medlem
Citat:

Överviktiga behandlar läsk så. Zero/light/whatever men kör på med allt annat.
Medlem
Om inte bb visar när de andra svullar pizza och dricker så jävlar blir jag besviken. någon kommer lämna uppdragsrummet garanterat
eller så blir det uppror av bögrim och apan
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja man blir själv en del av det sociala spelet och upptäker saker hos sig själv.
Hur lätt det är att ogilla någon man egentligen inte känner och hur lätt det är att undan för undan ändra den bilden och att man helt plötsligt börjar småle åt personen man ogillat eller tvärtom börjar ogilla någon men också hur jävla lite det behövs för att kastas mellan de två ytterligheterna.
Lite spännande att ta reda på hur man själv fungerar och tänker. Förhoppningsvis blir man lite bättre människa eller ännu värre människa.

Exaakt! BB är ett socialt experiment, inte bara för deltagarna utan lika mycket för oss tittare. Jag har många gånger upptäckt sidor hos mig själv jag inte varit medveten om/förnekat.
Om ändå bara någon vettig kanal kunde få köra det istället för Marxist/PK-fyran. I nuvarande version går mycket av det intressanta sociala spelet bort på grund av deras skitnödiga censur.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in