Jag kollar lite på Joakims Instastory nu, och han säger att han försvinner imorgon vid 20-21-tiden som stämmer väl överens med när liven är. Men samtidigt blir man lite konfundersam, för dom får väl inte vara så öppna med det?
Dom som ska in i huset blir av med mobil platta dator osv 24 Tim innan så då skulle han försvinna ikväll från sociala medier
Har inte tittat så mycket på eländet men när jag väl får upp BB på teven så får jag känslan av att Alex (eller vad han nu heter) har extrema kontrollbehov.
Det känns lite obehagligt faktiskt när han pratar med den där svartmuskiga tjejen.
Jag kollar lite på Joakims Instastory nu, och han säger att han försvinner imorgon vid 20-21-tiden som stämmer väl överens med när liven är. Men samtidigt blir man lite konfundersam, för dom får väl inte vara så öppna med det?
Jag stör mig brutalt på hur kameramedveten jasmine är. Heeeela tiden, hon har superkoll på varenda kamera. Skittrist. Större delen av gänget är mer kameramedvetna än någon annan i BB's historia, men Jasmine och Lisa är extremt medvetna. Jag köper inte en millimeter av deras 'personlighet' i detta hus. Fake news deluxe.
Försökte googla lite på BBs tittarsiffror och hittade denna artikel
"Elisabeth ”Lisa” Engh som är med i Big Brother 2020 gör sig känd för att vara en näspillare, vilket kritiseras av en QX-läsare. "Hon borde låta näsan vara ifred".
"... Vidare berättar tipsaren att hon tycker sig se ett mönster och säger att det kan handla om ett nervöst beteende.
– Jag tror faktiskt att det är mer ett tics än att hon verkligen har snorkråkor som hon vill peta bort. För fingret åker ofta upp när det blir dålig stämning.
När QX kontaktar TV4 får vi veta att produktionen är bekant med näspetandet, och att pillandet uppmärksammats av andra tittare i kommentarsfälten."