2020-02-11, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roosh
Tjejgänget som inte badar är riktigt b. Torrf****r.

Är man torr för att min inte flippar första dagen? Helt nya människor, ingen sprit, ingen musik.
2020-02-11, 00:22
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Såg ni? Sammi drack öl.

Om det var alkohol i ölen så visar det på ännu mer disciplin som nykter alkoholist. Nästan 100% av alla nyktra alkoholister kan inte dricka en droppe alkohol.

Jag ser liknelser med Jockiboi och Sami. Jockiboi satt ju i poolen i första avsnittet av Kungarna av Tylösand som en jävla udda byfåne.
2020-02-11, 00:23
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Om det var alkohol i ölen så visar det på ännu mer disciplin som nykter alkoholist. Nästan 100% av alla nyktra alkoholister kan inte dricka en droppe alkohol.

Jag ser liknelser med Jockiboi och Sami. Jockiboi satt ju i poolen i första avsnittet av Kungarna av Tylösand som en jävla udda byfåne.
Det var en Pepsi Max han fick och han bad om det också!
2020-02-11, 00:24
Medlem
Dr.Feelgood.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Densjukaste
Lite det jag är ute efter Ska testa om jag har bättre tur med C-more, hehe.. Behövde man betala i förskott typ en hel månad men minus 2 veckors betalning?

Dom drar en krona från ditt kort, sen kan du säga upp det efter 2 veckor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Hör knappt vad deltagarna säger
Samma här. Jag hör bra i DC, men inte i resten av kamerorna.
Medlem
Tempas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Densjukaste
Lite det jag är ute efter Ska testa om jag har bättre tur med C-more, hehe.. Behövde man betala i förskott typ en hel månad men minus 2 veckors betalning?

Näää, två veckor fritt. Se till att du tar rätt bara, med den som har TV4, 139:-/mån typ, fritt två veckor. Dom parkerar en krona för kontroll av ens kort, sen är det bara att cancella innan dom drar för nästa period
2020-02-11, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Är man torr för att min inte flippar första dagen? Helt nya människor, ingen sprit, ingen musik.
Ser du någon potential i dom?
2020-02-11, 00:27
Medlem
Citat:
Tjejgänget som inte badar är riktigt b. Torrf****r.
Inte så trevligt att bada när man har sin period.
2020-02-11, 00:28
Medlem
Amilia är så rolig att kolla på. Hon bidrar med jättemycket!
2020-02-11, 00:29
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det var en Pepsi Max han fick och han bad om det också!

Ja jävlar. Hänger med dåligt nu. Vafan sitter ju här och läser och skriver. För ett par år sedan fanns det ju Facebook chatt BB som fick folk att undra vafan man blivit för en person som såg den här skiten. Man kunde då ha någon procent skärm så man kunde se samtidigt som man skrev.
2020-02-11, 00:30
Medlem
Missingno.s avatar
Julia kommer ursprungligen från Estland för den som undrar
2020-02-11, 00:30
Medlem
Citat:
Ser du någon potential i dom?

Det blir alltid friktion efter ett tag och det är det som är lite kul. Gällande festande så antar jag att deltagarna får öl och cider enbart tyvärr. Kommer det ingen musik är det hur dött som helst. I så fall står hoppet till gänget som satt i poolen ikväll. Vem kan festa utan musik ens?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in