2020-02-27, 19:59
Medlem
Lillamig72s avatar
Blir de aldrig klara med den där jädra laxen. De har hållit på hela dagen nu. 🤬
2020-02-27, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Habackuk
Jag säger bara det, när Big Brother var Big Brother:

https://youtu.be/_CB8RwwOKco

Tycker för övrigt att flera deltagare uttryckt vidriga kommentarer, vidrigt uppträdande osv. Men tycker att det är värdelöst att de ska bli utkastade för det. Just DE kommentarerna känns ju som det ”sociala experimentet”, att kamerorna glöms bort i ett hus som övervakas 24/7 och alla får vara med och titta på. Det är därför den som vinner får en massa pengar. Det är en ok betalning med 1 miljon att ställa upp på att även visa upp de ”vidriga” sidorna. Man kan väl se det som två fina årslöner innan man kan få ett rimligt jobb igen och det hela är bortglömt, och vi parasiter som inte vågar ställa upp får underhållning. Tycker att detta koncept är värdelöst. Programmet blir värdelöst samt underhållningen är endast ett stort antiklimax när de deltagare som beter sig som det förväntas från början (alltså glömmer bort kamerorna och visar deras egen personliga verklighet) skickas ut.

Tycker för övrigt att det är mer intressant att se om säsong 7 (år 2011) som finns i sin helhet på youtube än att se den här skiten. Visst, det var otroligt mindre galet än tidigare säsonger som exemplet jag länkade till. MEN: Det var minimalt ingripande från produktionen och det är ju DET som ska vara grejen.

Låt rasisterna och antisemiterna var just det, och låt de andra deltagarna tackla problemet. Där har vi en intressant och underhållande dokusåpa tycker jag.
Håller med!! Hur mycket man än stör sig ibland på vissa, är det ju det som gör bra TV!
2020-02-27, 20:00
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Amilia: "gud, vad det ska bli gott med maaat, jag är jättehungrig"

Hon som hatade mat.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nope, nu har jag fått nog. Det var trevligt så länge det varande, men nu har Flashback verkligen visat vad ni går för.

I'm out.

Ciao.

NEJ DU FÅR INTE LÄMNA! LÄMNAR DU SÅ LÄMNAR JAG OSSÅ!!!!!

det finns haters, blev osså påhoppad men dom andra var jättefint stöd o då valde ja att var kvar här.

o plus så har du en tävling att genomföra om du inte vill råka ut för bestraffning!
Medlem
csfs avatar
Vi måste se till att alla här röstar ut anty!!! Tål inte hennes skitsnack.
Fatta allas reaktioner
2020-02-27, 20:01
Medlem
ollepolle90s avatar
Om vem snacka A&A skit om?

Den som rörde Mergims nacke eller vad det var
2020-02-27, 20:02
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Fatta allas reaktioner

Hade varit underbart! Tror dock Amilia o Mergim, eller iaf Amilia, hade fattat att vi hatar dem o börjat smöra för gula sovrummet. FALL INTE FÖR DENNA MANIPULATION
2020-02-27, 20:02
Medlem
herpesvårtas avatar
Bullygang levererar som vanligt. Allt gnäll och skitsnack när Amilia förlorade mot Sami, gjorde och gör de rakt tillbaka i denna situation när Amilia vann, gentemot Lisa tex.

Otroligt frustrerande vilka jävla rikspuckon det är i det rummet alltså.
2020-02-27, 20:03
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Hade varit underbart! Tror dock Amilia o Mergim, eller iaf Amilia, hade fattat att vi hatar dem o börjat smöra för gula sovrummet. FALL INTE FÖR DENNA MANIPULATION

jag var nära att falla för manipulationen men ni fick mig in i rätt spår igen
2020-02-27, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Fatta allas reaktioner
På de sättet är det bra att Amilia blev säker. Då blir det inte röster på båda dom utan alla kan gå samman på att få ut Anty 🙌🏻
2020-02-27, 20:04
Medlem
Jagtardindotters avatar
jullan o sami lite fin ensamtid<3
2020-02-27, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
jullan o sami lite fin ensamtid<3

helt fantastiska tillsammans

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera