Verkligen.. Man blir ju mörkrädd när man ser den där skaran. Ska titta en vecka i hopp om att det kommer in fyra-fem stycken som kan lyfta denna misär. Men jag är skeptisk.
Nästa vecka ska dem tydligen kasta in 4 nya hoppas då att det kommer in nya som kan röja runt!
Jag hade gått ut från huset självmant om jag var där inne nu.. alltså tänk er instängd med de hönsen 100 dagar hade inte levt... de pratar om gay Pride osv torra konversationer
Så jävla besviken på att det typ bara är bögar och tjejer med, kommer ju inte bli några klassiska big brother knull här inte. Negern verkar ju straight men tvivlar på att någon av tjejerna kommer knulla honom frivilligt.
Kim sån jävla hycklare, satt för nån timme sen å garvade om hur många lax man lägger på märkeskläder och kvalitén på dom, sen nu bara sitter å snackar med Alex om hur svårt singelmorsor i orten har det.
Kim sån jävla hycklare, satt för nån timme sen å garvade om hur många lax man lägger på märkeskläder och kvalitén på dom, sen nu bara sitter å snackar med Alex om hur svårt singelmorsor i orten har det.
Fyfan vilken fejk dude
Jag hade kastat ut honom vilken energitjuv ska ha sig och avbryta alla