2020-02-22, 16:14
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Fan vad sjukt. Det är uppenbarligen en massa psykfall här i tråden. Så blir det när man lägger ner psykiatrin som vi gjorde i Sverige på 90-talet.
Vi är ungefär som deltagarna i BB 😂
2020-02-22, 16:15
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Fan vad sjukt. Det är uppenbarligen en massa psykfall här i tråden. Så blir det när man lägger ner psykiatrin som vi gjorde i Sverige på 90-talet.
Det är bara du som är psykfall här inne. vi andra är normala
2020-02-22, 16:15
Medlem
Boonks avatar
Älskar när Pätz går in i sin självsäkra "där ä jag vass-mode" för att sen flacka runt med sin frånvarande blick!
2020-02-22, 16:16
Medlem
Många ser ut att ha rätt tråkigt där inne. Det skulle jag förvisso också ha utan internet. Men jag menar att det händer fan inte mycket jämfört säsongen Roddan var med.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag menar att jag kan förstå att alex blir orolig och rädd!! jag skulle också bli det om jag bodde med patzy. Han kan vara farlig definitivt.

Jag förstår det du säger och kan till viss del hålla med om Patsys labilitet. Han fick tom en tillsägelse. Men jag känner att det mest är fyllesnack och inget annat. Om han inte kan hantera moonshine bör produktionen handla. Men jag gillar inte människor som spelar "borgmästare" och känner att de är förmer än andra och bla springer och gömmer sprit i sitt eget tycke varje gång det är fest.
Medlem
Vanliga människor har bestick i lådor men i Bb har de i skåp?
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Stasis på g igen. Kan omöjligtvis vara tekniskt fel dygner runt.
Vad hände. Vad missade jag. Var det Samis lek med tändaren som fick redaktionen att bryta ihop.
Tror det. Tror också det jobbar en massa praktikanter i produktionen.
2020-02-22, 16:17
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Mini Nordkorea var igång igen för att Sami lekte med en tändare mot en plackers. Nåde om målgruppen mellanstadieelever ser detta!
Ja men hålla på så där och leka utanför BB: s tillåtna lekar. Ajabaja- tv...
Medlem
Boonks avatar
"Ingmar Kampram" - pätz
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alla var för att alex hade bäst tal från båda grupperna.

jo men som jag fatta är det ju den som vinner stegräknartävlingen som avgör så frågan är om dom dealat fram det här själva? jag menar att den som vinner skulle kunna blåsa dom andra när det väl gäller på måndag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag förstår det du säger och kan till viss del hålla med om Patsys labilitet. Han fick tom en tillsägelse. Men jag känner att det mest är fyllesnack och inget annat. Om han inte kan hantera moonshine bör produktionen handla. Men jag gillar inte människor som spelar "borgmästare" och känner att de är förmer än andra och bla springer och gömmer sprit i sitt eget tycke varje gång det är fest.
Du vet att han bara skämtar om att han är borgmästare och det är för att han bor i området? Det är ett skämt. Inget seriöst. Han känner sig inte förmer andra och behandlar alla med respekt och vänligt.
2020-02-22, 16:18
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Vi är ungefär som deltagarna i BB 😂

Är vi? Knappast va....

Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det är bara du som är psykfall här inne. vi andra är normala

Precisera gärna varför du påstår nåt sånt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in