2020-05-09, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag visste ju Sami skulle äga i lögndetektortestet! Märkte ni hur tyst och bitter Lennie verkade? Tror han såg miljonen flyga förbi honom där

Mergim då. Såg ut som att han ätit en tunna bajs och sen fejk-klappade han händer för att alla andra gjorde det
2020-05-09, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Känns som väldigt ärliga svar från Sami. Fina Sami! Sa han att han ville sitta i final med Jassa?

Han vill nog säga oss ändå att Mergim inte ska till final. Han försökte ju förmedla detta genom sitt röstsätt då han hade en extra röst, men vi tog inte till oss detta.. För vissa tänker så taktiskt med att det skulle vara mer positivt för Sami att Lennie och Mergim står där med honom, men tyvärr är det så att man ska tänka på vilka som faktiskt kan vara värdiga vinnare och inget annat. Själv känner jag att chansen är större att Mergim vinner om han är där än om han inte är där.. Sen om det är dåligt för Sami eller inte spelar mindre roll. Vinner Lennie eller Jasmine över Sami så är det ju för att majoriteten av de som röstar vill det. Mergim förtjänar inte på ngt sätt att stå bland de tre och det kommer jag alltid vidhålla oavsett hur det kan gynna sami eller inte.
2020-05-09, 15:29
Medlem
kermiths avatar
Snacka om att totalt utan att ens sväva på svaren äga BB. Sami är en schysst och ärlig människa inkarnerad. Killen har en naturlig självdistans till sin upplevelse och det märks tydligt. Jag förstår att vissa inte gillar honom då dessa lever i ständig självdestruktivitet och rent hat mot någon som inte är mittemellan utan har en alldeles egen åsikt, precis som Jullan hade. Jullan fick ur sig det annorlunda men målet var detsamma; var dig själv och strunta i andra bittra människor som bara vill finna sig i fårskocken.
King Big Sam 2020!
2020-05-09, 15:35
Medlem
haha jassa jag showar ingenting för kamerorna

årets lögn i bb huset
2020-05-09, 15:37
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Du. Har. Fel. och det vet du!

Alla vet ju dessutom att du vill att Mergim ska vinna så din trovärdighet i just den här frågan är lika med noll.

Haha nej skojar du jag vill Lennie ska vinna Mergim och Sami i final, Jassa förtjänar inte final plats hon har varit fake och skådespelat och huggit sina egna i ryggen och du vet vilka.

Hur kan jag ha fel när man ser klart och tydligt vilka det står mellan? Jassa och Frida någon av dom åker ut, Sami finna inte med i bilden punkt slut.
2020-05-09, 15:38
Medlem
Zingo2s avatar
Vafan sitter hon och gråter??????!
2020-05-09, 15:39
Medlem
Det känns som att varje svar Jassa ger är ett skådespel. Som att hon tror att hon är med i någon film, där saker ska romantiseras eller dramatiseras. Det är för fan rena skådespeleriet i ALLT hon säger
2020-05-09, 15:40
Medlem
Mouchinos avatar
Jassa säger exakt och beskriver Lennie som många av oss har gjort!
2020-05-09, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim då. Såg ut som att han ätit en tunna bajs och sen fejk-klappade han händer för att alla andra gjorde det
Mergim är rätt öppen om vem han gillar eller inte gillar iallafall för oss tittare. Lennie låtsas ju som att han älskar alla i huset och speciellt Sami men jag får helt andra vibbar av honom.
2020-05-09, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vafan sitter hon och gråter??????!

man får ge jassa att hon helt ohotad kommer ta hem titeln som big brother 2020 absolut största skådespelare hon förtjänar fan en emmy
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha jassa jag showar ingenting för kamerorna

årets lögn i bb huset
Skådespelet börjar direkt. Börjar fejk gråta om hur fin Frida är. Sen skriker om att hon är så stark person! Hon gör allt för att vinna en plats till finalen. Trött på henne.
Medlem
Zingo2s avatar
Fyfan va patetisk hon är.🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in