Citat:
Ursprungligen postat av
Krappfiskarn
Varför vill du se ut som en spade? Det kommer inte ge dig fler kvinnor. Sålänge du duschar regelbundet och inte har en ölmage så duger du utseendemässigt för kvinnor. Endast män bryr sig om andra mäns muskler. Jobba på din sociala kompetens.
Om du vill ha "10/10"-kvinnor jobba på att bli rik. Ingen käklinje ersätter ett fett bankkonto.
Varför vill du inte se ut som Chad ifall du redan har den medfödda kraniumforensiska dispositionen dvs men kan slipa till den lite, tala för dig själv, min avlångare ansiktsform löper ingen risk att bli kvadrofånigt (spade) för att jag balanserar upp det.
Jag vill se ut som han som står över Svenne banan i tjejernas ögon eftersom det kommer vissa fördelar i bättre behandling

och du kan få 20 yngre tjejer attraherade av ditt utseende vilket även ger bonusen i ökad självkänsla över att du inte åldrats lika illa gentemot det förväntade, vilket ger en större egoboost än din lösning att du sitter med en pengabunt & lockar på henne samtidigt som man ser ut som vanliga
"Ragnar lille vän, du tror väl inte att vi tar dig bara för pengarna?" som Cathrine sa
"Ä va e re här för snack?" för att citera Vanheden
Jag kan tycka att det är mer givande att få se raw-attraktionen i kvinnans ögon gentemot kompensations-beteende som att tvingas göra pajaskonster för att komma innanför troskanten, och det jag förväntas få i utbyte av mitt krumbuktande är att få känna mig manlig på kuppen, nej tack det spelet ger mig inte så mycket
Jag har ingen möjlighet att bli rik, så jag föredrar att förbättra min redan utsökta käklinje, och det hänger knappast på käklinjen utan helheten i ansiktet vilket åstakomms genom sk lookmaxing som jag personligen har erfarit fungerar, så man måste jobba med massor av delar som sitter på huvudet

och i huvudet.
Käktränare jobbar inte bara på käken, utan kraften kommer genom käkarna som sägs kunna förbättra flertalet ansiktsmuskulaturer
Den gagball från Temu som jag hämtade ut idag ska jag lägga in i garderoben direkt, för här är den käktränare vi skulle ha köpt från början, den riskerar man inte svälja och kvävas till döds i onödan
https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs=1&goods_id=601099556537751&sku_i d=17592381513815&_oak_page_source=501&_x_sessn_id= gincnjergt&refer_page_name=shopping_cart&refer_pag e_id=10037_1765899015948_ox3rxrk6pr&
refer_page_sn=10037 och belastar inte framtänderna heller på det dåliga sättet
Jag är inte säker på att jag vill ha några tior heller
Ni kommer att få hör av mig igen med uppdateringar ifall jag kan presentera några förmpdade ansiktsförändringar