Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Du borde nog tänkt ett steg till, och funderat på hur det skulle uppfattas. Hur kul tycker du i dag det är att inneha nicket "dIRe_100000"? Det lär inte vara speciellt clever att skriva inlägg från det trollet, så innehavet är följaktligen värdelöst. Avslutningsvis bör du faktiskt ha en eloge för att du har kurage nog att klassa dig själv bland gruppen "töntar" som satt och fikade efter 100000-"titeln".

Det är inget troll, det är en andra användare och jag kommer inte att skämmas över att skiva inlägg ifrån det heller, isåfall skulle det verkligen vara meningslöst att sno åt sig det. Kanske kommer jag att byta helt till det nicket, kanske kommer jag använda det som "tramskonto".
Jag erkänner glatt att det är töntigt att ens bry sig om #100000, på samma sätt som är det är töntigt att skriva "#1" i kommentarer på nyhetssidor eller att bry sig om hur många posts man har här på fb eller hur mycket statuspoäng man har på lunar etc.
Jag tänkte testa att vara lite mer "laid back" (och tramsigare, och töntigare) ett tag nu som en del i ett personligt experiment.
Eftersom det var så mycket hype kring #100000 så har jag genom att sno åt mig den symbolen för imaginär töntstatus blivit något mer än vanlig tönt: Jag är kungen av alla töntar. Hail to the king! (go ahead and quote me)