Citat:
Ursprungligen postat av
creepingdeath
Tycker det är svårt detta med guldkedja.
Man vill ju ha en riktig fet jävel, men samtidigt - det kostar. den väger en del.
Många kör ju med skitsmå kedjor, men signalerar inte det typ "jag hade inte råd med större" "jag har pencilneck" ?
å andra sidan kanske en fet guldkedja signalerar "den är inte äkta!" "jag har liten kuk och kompenserar för det med den här stora kedjan"
sånt JÄVLA DILEMMA.
hur stor bör man ha? hur många gram snackar vi ?
Haha. Jag har en kejsarlänk på 103g och en cordell på 45. Cordellen känns lite bättre, känns lite väl skrytigt men som du sa, man vill ju ha en fet kedja.