Jaha, nu har Danmark stängt sina gränser. Sannolikheten att VI ska göra det, medan det ännu är någon idé, är väl ungefär 0,0001 gissar jag. Det finns ju ingen evidens på att det är effektivt, och dessutom kan det ge fel signaler, bla bla...
Citat:
Ursprungligen postat av
wedonthavetime
Kanske dags att byta ut sin profilbild på Tinder? Gasmask på och en massa konserver i bakgrunden.
Ja, nu får väl alla incelkillar som preppat sin chans... Jag tänker på hur det var i de ockuperade länderna i andra världskrigets slutskede och tiden efter. I Holland och Belgien t.ex., där det rådde verklig svält. Kvinnorna var
mycket tillmötesgående mot de amerikanska soldaterna för bara en chokladkaka, typ... och i vissa fall slutade det med giftermål, och kvinnorna följde med tillbaka till USA.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan99
Om man röker och häller i sig pilsner som innehåller östrogen så bör man man klara sig? Förutsatt att man har ingefära och kanel i varje maträtt och äter en apelsin till efterrätt.
Det tror jag på.

Nu är det ju männen som dör och männen som röker i Kina, så att rökningen skulle SKYDDA tror jag inte på!

Eller tänkte du att de giftiga ämnena i röken skulle döda viruset? Så funkar det nog tyvärr inte... Däremot rökte man låneböcker på biblioteken förr, när de varit hos en TBC-sjuk, men jag gissar att inga sådana åtgärder kommer att tas på våra bibliotek nu... *suckar*
Pilser låter ju klart roligare!