2020-03-12, 14:24
Medlem
Covids avatar
Tjejgissning gone wrong. Igen. Han har aldrig haft rätt om något.

Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Skulle inte peaken ha varit i tisdags enligt Tegnell? Vad hände där?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel

(FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (2019-nCoV, SARS-CoV-2, COVID-19)

Tack snälla du.
Citera
Medlem
Den här gruppen människor kommer att ta död på många människor. Ledsamt.
Våra syskonländer tar proaktiva åtgärder, fattar alla beslut och framförallt i tid vilket är A och O för att begränsa smittan. Vi gör ingenting. Fy FAN.

Bra gjort av svenska folket som har röstat på sossarna som i sin tur har tillsatt dessa inkompetenta människor på så oerhört viktiga poster i samhället.

Var är Björn Olsen? Var är alla kompetenta människor? Dem här måste avsättas snarast innan de orsakar mer skada. Och ingen journalist tog upp fallet med den 67-åring (till synes helt frisk) som nu ligger i respirator, inte heller hänvisar någon journalist till kaoset och unga sjuka i Italien. Gör ert jävla jobb och upplys det svenska folket!
Citera
Medlem
HerrFlygmyras avatar
Jag börjar inse att de inte kommer att skydda oss alls. Jag trodde att allt dravel om att absolut ingenting andra länder gör har någon effekt var övergående. Jag trodde att någon skulle ställa sig upp och säga ifrån. Men icke.

Från och med imorgon håller vi ungarna hemma. Vill de straffa mig eller frugan för det - go ahead.
Citera
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Ja, förvånar mig inte om skolorna stängs på måndag.
Ja och till alla som har hånat dessa föräldrar för att dom i förtid tagit hem barnen: när skolorna stänger vad säger ni DÅ?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Detta är inte klokt

Hur kan Tengnell säga att Det inte pågår en diskussion om att stänga skolor när regeringen kl 14 just nu sitter i möten med skolledare för landets skolor?

Han har noll koll!
Citera
Medlem
Rätt säker på att vi kommer jobba hemifrån om 1-2 veckor redan
suger att man inte är fast anställd, annars hade jag plockat semester nu.
fan värt det ändå att ta 10 dagar å följa läget å därmed skippa 2 veckor
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiber
Tegnell måste ju vara sociopat eller något. Flinar sig igenom frågor, skrattar med kvinnan från socialstyrelsen innan man ens hunnit stänga av kameran.

Han kan väl i alla fall försöka vara allvarlig när det råder smärre panik i landet.

Det är ett nervöst skratt och flin. Jag brukar också bli sådär. Helt normalt.
Citera
Medlem
ningudos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Är Spanien på väg att bli nästa Italien? Knappt 3000 smittade och 84 dödsfall nu.
ja, åtminstone en miniversion av Italien. I värsta fall blir det ännu värre med tanke på Spanien ännu tagit lika drastiska åtgärder som Italien.
Citera
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Och samtidigt i den lilla ankdammen och idyllen, Sverige så fortsätter importen från smitthärdar via flyg... Otroligt vilka klåpare som styr landet.

EU och dess ledare har sedan mage att kritisera Trump och USA för dess stängda gränser - något som Europa skulle gjort för länge sedan...
Citera
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiber
Tegnell måste ju vara sociopat eller något. Flinar sig igenom frågor, skrattar med kvinnan från socialstyrelsen innan man ens hunnit stänga av kameran.

Han kan väl i alla fall försöka vara allvarlig när det råder smärre panik i landet.

Han ser ut som ett gediget mobboffer och är väl bara glad att få uppmärksamheten. Psykopat, sociopat you name it. Han är allt och mer därtill.

Hoppas den fula jäveln får coronaviruset.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Hur kan Tengnell säga att Det inte pågår en diskussion om att stänga skolor när regeringen kl 14 just nu sitter i möten med skolledare för landets skolor?

Regering säger att dom inte tar egna beslut. Alla beslut tas av FHM. Så regeringens möter betyder inget. Tegnell säger bara att alla beslut tas av honom. Hur är det fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in