2021-03-06, 14:57
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Skitsamma vem som sparat och hostar infon. Infon är från officiell källa.

Ge oss officiell källa då, att klistra på en cdc logga kan vem som helst göra och slänga in en rubrik.
Citera
2021-03-06, 15:00
Medlem
Bertil.Enstorings avatar
Citat:
Tror inte de är så dumma i UK. Anaphylaxis är inte lite feber.

Anaphylaxis Following m-RNA COVID-19 Vaccine Receipt

3150 av 112807 vaccinerade:
**unable to perform normal daily activities, unable to work, required care from doctor or health care professional
https://healthimpactnews.com/wp-content/uploads/sites/2/2020/12/CDC-05-covid-clark.pdf

Skulle inte förvåna mig om Israel mörkar hårt. Statsanställda i israel stal tex. alla
pengar som koncentrationslägeröverlevarna skulle fått av Tyskland!

De har en riktig psykopatkultur, även mot sina egna.

3150 av 112.807 som fått feber. Låter bättre en andra vaccin..
Eller hur tolkar dunder menar du?
Citera
2021-03-06, 15:05
Medlem
madchances avatar
En annan text om långtidscovid med Judith Bruchfeld, tuberkulosforskare på KI.

Citat:
Under sommaren blev det också tydligt att det fanns en annan grupp drabbade som inte sjukhusvårdats men som drogs med långvariga symtom efter covid-19. Allt fler remisser kom från primärvården med önskemål om råd och hjälp.

– Dessa patienter är yngre, majoriteten i åldersgruppen 25-45 år, och i större utsträckning kvinnor. De är ofta tidigare friska, inte sällan vältränade. Vi bestämde oss för att följa även dem och har nu träffat ett hundratal, säger Judith Bruchfeld.

Citat:
Hur stor andel av de som har insjuknat i covid-19 som drabbas av långvariga symtom är ännu svårt att svara på, siffror har varierat mellan 5-10 procent.

Hon jämför Långtidscovid med "pots" vilket står för posturalt ortostatiskt takykardisyndrom (puh!) vilket har sin grund i att immunförsvaret ger sig på autonoma nervsystemet.

Citat:
För pots utan föregående covid finns en självläkningsgrad på cirka 50 procent inom ett år

Judith har själv haft Covid-19.

Citat:
Det var som en lindrigare influensa för mig. Men lukten försvann under en period. För att hjälpa den åter gjorde jag luktträning morgon och kväll

https://ki.se/forskning/judith-bruchfeld-vill-forsta-langtidscovid
Citera
2021-03-06, 15:06
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Det har de. För pfizer: https://healthimpactnews.com/wp-content/uploads/sites/2/2020/12/CDC-05-covid-clark.pdf
Nej, det har vi inte. Om du skall svänga dig med påståenden om statistik kan du väl åtminstone bemöda dig med att referera till korrekt data?

https://www.gov.uk/government/publications/coronavirus-covid-19-vaccine-adverse-reactions/coronavirus-vaccine-summary-of-yellow-card-reporting

Du är bland den värsta amatör jag läst, du klarar inte ens av att googla fram information när den är ett knappklick bort. Helt otroligt.
Citera
2021-03-06, 15:17
Medlem
severustheemperors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Ge oss officiell källa då, att klistra på en cdc logga kan vem som helst göra och slänga in en rubrik.

Adressen står i slutet på dokumentet: For more information, contact CDC
1-800-CDC-INFO (232-4636) TTY: 1-888-232-6348 www.cdc.gov
Citera
2021-03-06, 15:23
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Adressen står i slutet på dokumentet: For more information, contact CDC
1-800-CDC-INFO (232-4636) TTY: 1-888-232-6348 www.cdc.gov

Men det förstår du väl att vem som helst kan klistra in det i dokumentet, det är inget bevis per se!
Citera
2021-03-06, 15:24
Medlem
Citat:
Det har de. För pfizer: https://healthimpactnews.com/wp-content/uploads/sites/2/2020/12/CDC-05-covid-clark.pdf

Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Nej, det har vi inte. Om du skall svänga dig med påståenden om statistik kan du väl åtminstone bemöda dig med att referera till korrekt data?

https://www.gov.uk/government/publications/coronavirus-covid-19-vaccine-adverse-reactions/coronavirus-vaccine-summary-of-yellow-card-reporting

Du är bland den värsta amatör jag läst, du klarar inte ens av att googla fram information när den är ett knappklick bort. Helt otroligt.

Du fick länk till ett CDC dokument. Adressen står i botten av dokumentet.
Om du vill argumentera med dem:

For more information, contact CDC
1-800-CDC-INFO (232-4636)
TTY: 1-888-232-6348 www.cdc.gov

Om du inte kan skilja på mig och CDC, kontakta psykolog och be om hjälp.
Citera
2021-03-06, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Men det förstår du väl att vem som helst kan klistra in det i dokumentet, det är inget bevis per se!

Citera
2021-03-06, 15:26
Medlem
virvelbaggs avatar
Demonstrationer mot restriktioner i Stockholm.

Citat:
– Det är kanske 300 personer här på plats. Det var i princip folktomt klockan tio i två, sen dök de upp ganska fort. Det var väl egentligen det som folk uppmanades att göra: Dyk upp klockan två, för att försvåra polisens arbete, säger SVT:s reporter Kalle Jansson.
– Vi kommer att genomföra avvisningen och avlägsna dem. Vi kommer fortsätta oförtrutet med detta, säger Mats Eriksson.
Blandade budskap
Bland plakaten i folksamlingen står det bland annat att demonstrationen är en aktion för frihet och sanning. Andra skyltar är kritiska till invandring och till Louis Pasteur, en fransk forskare som bland annat arbetade med att utveckla vaccin på 1800-talet.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/polisen-upploser-demonstration-mot-coronarestriktioner
Citera
2021-03-06, 15:30
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Du fick länk till ett CDC dokument. Adressen står i botten av dokumentet.
Om du vill argumentera med dem:

For more information, contact CDC
1-800-CDC-INFO (232-4636)
TTY: 1-888-232-6348 www.cdc.gov

Om du inte kan skilja på mig och CDC, kontakta psykolog och be om hjälp.
Jag gav dig just en länk till den officiella rapporten från vår officiella webplats. CDC har ingenting med UK att göra.

Tönt.
Citera
2021-03-06, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Jag gav dig just en länk till den officiella rapporten från vår officiella webplats. CDC har ingenting med UK att göra.

Tönt.

"vår officiella webplats" Tror du att du är England?
Citera
2021-03-06, 15:43
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
"vår officiella webplats" Tror du att du är England?
Nej, men jag arbetar för organisationen som publicerar rapporten. Det är VI som sammanställt och publicerat.

Börjar det klarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in