Outoftheass, jag menar blue, Så Björn Olsen uppgetts år 2006, alltså för 14 år sen, "hoppas utveckla vaccin mot andra virus" nån gång, vad säger det egentligen, menar du? Andra virus kan ju vara precis vad som helst. För 14 år sedan.
Är Björn Olsen anställd på FHM och är jävig, menar du?
Det här var ett nytt lågvattenmärke, även för dig. 🙄 Nu får du ge dig med att baktala Olsen, det börjar närma sig falsk ryktesspridning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Olsen har som alla en egen agenda.
Du är väldigt mycket för att klippa ut små små stycken av andras citat har jag märkt och flera har klagat på dig för det, ändå slutar du inte, fast det blir missvisande. Nu tar jag med hela mitt citat här, så att man ser att det är en fortsättning på något tidigare. Det som diskuterades var jävsförhållanden och inget annat. Där Giesecke är skyldig till det, enligt dagens artikel som diskuterats här inne. Däremot Olsen är inte anställd via FHM och har således inget jävsförhållande.
Det är beklagligt att vissa individer här inne gör allt för att svärta ner en eminent professor som Olsen. Nästa inlägg som går ut på att svärta ner Olsen med falska anklagelser kommer jag inte ens bemöta, utan endast anmäla för att bryta mot regeln "falsk ryktesspridning", för det är precis vad det handlar om. Beklagansvärt. Hoppas vi kan höja nivån i tråden ifrån sådant!