Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaDea
Haha, din argumentationsteknik är väldigt vänster med tanke på hur tappad och ohederlig den är
Du kan inte säga att man ska lägga ner när det är du som drar upp det? Jag menar, är det bara du som får göra anmärkningar på andra medan du har någon slags immunitet?
Som sagt.
Vänsterns slalom retorik.
Antingen så är du femton år gammal, eller så är du en vuxen person med ett intellekt i nivå med en femtonåring.
"Haha, din argumentationsteknik är väldigt vänster med tanke på hur tappad och ohederlig den är
"
Det roliga är att du förkastar alla som inte tycker som dig och kallar dem för Vänstersympatisörer.
Vad du inte förstår, är att i världen utanför FB så har du en majoritet (inkl. mig själv) av högersympatisörer som aldrig skulle vilja bli förknippade med någon som rationaliserar som du gör här.
Ni förkastar vänstersidan, men bedriver i grunden deras värderingar. Ni vill kalla er höger, men ingen i sitt sinnes fulla bruk anser att ni är högersympatisörer.
Återigen, det blir jävligt OT, jag kommer inte svara mer på ditt dravel så slipper du svara på mina inlägg, då det tydligt bara blir pajkastning och OT.