Citat:
Ursprungligen postat av
neuron-drone
FHM verkar ta människans integritet på största allvar! Eller... jag menar, använda den som svepskäl för att gamla och dyra ska dö.
Sjukt att en myndighet som ska vara för folket bara är för de unga och friska... Snacka om att pandemin var det bästa som hänt för människor med skev människosyn som vill ha tillbaka nazismen... "Vi gjorde inget, det var virusets fel alltihop."
Det är faktiskt så här jag upplever det hela. Åldringar dör nu av ospecificerad lunginflammation ända till dess att de testas och det kan ta lång tid, om det ens görs.
Här i Norge gör man allt för att skydda sin befolkning. De gamla, de sjuka, lss-boende, gruppboende etc.
Varför klarar inte Sverige av det? På sin höjd räddar man någon pizzeria genom att inte ha kloka restriktioner.
De ger palliativ vård när rosslingarna blir för jobbigt för personalen att höra.
Det är vad Sverige klarar av som samhälle. Vi har tangerat vad som är rimligt att tro att Sverige klarar av som samhälle.
Nästa problem blir vattenrening, var det inte de testballongerna man droppade? Så att det inte är en överraskning när det sker.
Sverige, Fyfan vilket dåligt samhälle. Det finns endast till för att serva de blattar som tagit sig in i landet.
Ni får det samhälle ni förtjänar. Jag är så väldigt tacksam för att jag flyttade 10 år sedan.