Citat:
Ursprungligen postat av
lone star
Som man misstar sig:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3Jgxj9/senaste-nytt-om-coronaviruset
Trodde inte det skulle sprida sig så snabbt där. Med tanke på knappt nån lokaltrafik eller trottoarer. Bara bilar.
Jag tror de får en del false positives på sina test. Du kan kolla i min posthistorik. Men sammanfattat tror jag så här. Sars-Cov2 (S-strain) uppstod i Usa, pga av ett omedvetet utsläpp från ett "high security lab" i Washington, det var helt omedvetet. Jag fick nämligen hög feber, torrhosta när jag var där i juli 2019, blev sjuk som fan och svettades som en gris. Den har cirkulerat runt ett tag i Usa, kommer du ihåg alla e-cigarettrökare som dog (bara i Usa)? Amerikanska militärer åker till Wuhan på World war games oktober 2019, helt ovetandes har de viruset med sig. Militärer är som de är, ungtuppar, och frekventerar sig med horor. Kinesiska män är som de är och frotterar sig med horor. Någon går på wet market, kines eller amerikansk militär, spelar ingen roll. Fladdermusen är gullig och man studerar den noggrant, skrattar åt den och kommenterar. Katastrof, Sars-Covid2 (S-strain) muterar till L-strain och den här bajsmackan är ett faktum. Jag trodde det var något jag kom på själv, men det var tydligen någon annan som upptäckt samma sak. Du kan se det i min posthistorik. Det känns nästan för bra för att vara sant.