Citat:
Ursprungligen postat av
ArgusOne
Vet inte vilka man är, men igår hade vi siffror mellan 77-92 hela dagen-midnatt om jag minns rätt? Att vi idag verkar spräcka 100 är en liten milstolpe. Samtidigt får man nog kika på statistiken vi har. Vet inte hur vi ska lyckas få +245 döda på några dagar.
Nej, igår var det 78 fram till midnatt. 92 hoppade det bara upp i ganska nyligen idag.
346 döda den 1 April är ju inga konstigheter.
Lägg min prognos på minnet så får vi se var vi ligger den 1 april. Prognosen är ju inte exakt på antalet, men det ligger däromkring och jämnas ut över tid. Så även om inte dagens eller morgondagens siffror stämmer, så bör siffrorna stämma hyfsat för dagen efter det.
Det kommer ligga däromkring med allra största sannolikhet. Det är Min prognos, och alla andra får ju ha sin. Dock kan endast den som verkligen lägger en prognos, hävda sin förträfflighet, annars får man helt enkelt hålla käft. Att sitta och skrika på att någons prognos är fel när man själv inte har lagt ut en prognos sedan tidigare visar ju bara vilken idiot man är.
Lätt att stå med facit i efterhand och skrika som en idiot.
Jag står åtminstone med en prognos i ryggsäcken här. Har jag fel, har jag fel, har jag rätt har jag rätt. Sedan kan man se hur fel eller hur rätt.
Jag tror på min prognos. Och även om den är fel, så skall alla de som INTE har lagt fram en egen prognos, bara hålla käften. Så fungerar det

Endast de, vars egna prognoser sedan stämmer bättre än min, kommer jag i så fall att ta kritik från. Resten skall bara hålla käft