2026-06-26, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graceless
Försökte leta upp den jag tänkte på men kommer fan inte ihåg vad de hette. Minns att det var ett par som testade lite olika cannabis grejer (cannabinoid edibles och annat), men de hade fått razzia flera gånger trots att de reviewede produkter som såldes helt lagligt. Det ska verkligen inte räcka för att vända upp och ner på någons hem. Vet inga andra fall om jag ska vara ärlig, men polisen kan ju göra exakt vad dom vill med motivering efteråt.

Ah ok tack för svar.
Trodde du svarade angående den fjanten som det pratades om innan.
Men håller med dig om att en video på YT inte ska vara underlag för en husis.
Citera
2026-07-01, 19:56
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Försökte leta upp den jag tänkte på men kommer fan inte ihåg vad de hette. Minns att det var ett par som testade lite olika cannabis grejer (cannabinoid edibles och annat), men de hade fått razzia flera gånger trots att de reviewede produkter som såldes helt lagligt. Det ska verkligen inte räcka för att vända upp och ner på någons hem. Vet inga andra fall om jag ska vara ärlig, men polisen kan ju göra exakt vad dom vill med motivering efteråt.
Stoned_Sweden_710 par från blekinge
Citera
2026-07-02, 15:03
Medlem
gracelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Stoned_Sweden_710 par från blekinge

Ja juste, det stämmer!
Citera
2026-07-05, 16:50
Medlem
Leffe020s avatar
Citat:
Ja juste, det stämmer!

Den bästa kommentaren jag sett dom fått på sin Youtube är "Är det livet det röka hasch och gå på socialbidrag?."
Citera
2026-09-17, 19:54
Moderator
Mr.Woodss avatar
Då det gått upp för mig att den såkallade Antropologen vare sig är stoner eller youtuber är diskussioner om personen härmed OT i tråden.

122 inlägg (mestadels tjafs) raderade.

/Moderator
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här