2024-09-05, 12:52
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Hoppas att undermänniskan inte lever iaf, med tanke på hans historik.

Man fick följa biljakten från polisbilen i Fångat På Polisens Kamera, som gick på Kanal 5 ikväll. Gick hyfsat fort!
Jag såg programmet i går kväll. Fy fan vilket vidrigt svin. Totalt hänsynslös och kunde ha dödat många fler.
Hur många har han kört ihjäl nu?
Synd att han själv inte strök med också.

Han har en lång historik av vansinneskörningar mm.
"Han har ett långt kriminellt förflutet, bland annat bilstölder av exklusiva bilar. I förhör har han berättat att han begick sitt första rån som 12-åring, och de senaste fyra åren har han misstänkts för över 200 brott."

Sökte på hans namn

Varför är Mohammed Ali Arrach inte inspärrad för gott eller utvisad?
Publicerad 18 februari, 2023
https://petterssonsblogg.se/2023/02/18/varfor-ar-mohammed-ali-arrach-inte-insparrad-for-gott-eller-utvisad/?amp=1

Han fyller 25 i december. Hoppas han kör ihjäl sig snart för han är en notorisk återfallsförbrytare.
https://www.ratsit.se/19991205-Mohammed_Ali_Arrach_/Yyqp5fsXbi3MldctzACmA530blrbeVus8OWQ-b4Hrys
Senast redigerad av Timeout 2024-09-05 kl. 13:32.
Citera
2024-09-05, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Hoppas att undermänniskan inte lever iaf, med tanke på hans historik.

Man fick följa biljakten från polisbilen i Fångat På Polisens Kamera, som gick på Kanal 5 ikväll. Gick hyfsat fort!

Har någon namn eller personnummer?

Vill försäkra mig om att kräket är död.
Citera
2024-09-05, 20:12
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Har någon namn eller personnummer?

Vill försäkra mig om att kräket är död.
Du har svaret i inlägget ovan ditt.
Citera
2024-09-05, 20:54
Medlem
Vilket jävla freak. Vindögd och bredögd på samma gång. Hoppas han lör ihjäl sig så fort det bara går!
Citera
2024-09-14, 16:34
Medlem
Det som förvånar mig när man tittar på programmet, som förövrigt borde byta namn till biljakt i kameran för det e typ bara biljakter, hursom det som förvånar å skrämmer mig så mkt är vilka lätta straff det är för dessa överträdelser. Inget straff alls. Denna mupp fick han ens tre år? Å ute å gör samma sak igen. Trodde man såg hårt på återfalls brott i rättsväsendet. Men så verkar det inte vara.

Å för mig som ej har körkort eller ens suttit i en bil å försökt övningsköra så känns det overkligt att dessa brottslingar får behålla körkortet?
Citera
2024-09-14, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BruceWayne89
Det som förvånar mig när man tittar på programmet, som förövrigt borde byta namn till biljakt i kameran för det e typ bara biljakter, hursom det som förvånar å skrämmer mig så mkt är vilka lätta straff det är för dessa överträdelser. Inget straff alls. Denna mupp fick han ens tre år? Å ute å gör samma sak igen. Trodde man såg hårt på återfalls brott i rättsväsendet. Men så verkar det inte vara.

Å för mig som ej har körkort eller ens suttit i en bil å försökt övningsköra så känns det overkligt att dessa brottslingar får behålla körkortet?

Stackars lilla Ali, han var bara 15 år vid tillfället..
Då ska man inte behöva få konsekvenser, utan snarare morötter, och om lust infinner sej att förbättras aningens,
då ska det givetvis premieras Deluxe!
Ali ska ha körkort utfärdat i ett dussin länder.
Han ska ha en RS6 som ska vara skriven på socialförvaltningen i Bromma Kommun.
Har Ali bråttom till något viktigt möte med frivård eller dyl så ska det vara lagligt för Ali att köra bussfil/cykelvägar/mot mötande på E4.
Eva och Ali har aldrig gjort fel! Det är vi svenskar som har misslyckats med att intrigera Ali..
Ali råkade ju köra ihjäl någon på Örbyleden några år senare också..
Hemska grejer stackars grabben fått vara med om.
Citera
2024-09-14, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd
Stackars lilla Ali, han var bara 15 år vid tillfället..
Då ska man inte behöva få konsekvenser, utan snarare morötter, och om lust infinner sej att förbättras aningens,
då ska det givetvis premieras Deluxe!
Ali ska ha körkort utfärdat i ett dussin länder.
Han ska ha en RS6 som ska vara skriven på socialförvaltningen i Bromma Kommun.
Har Ali bråttom till något viktigt möte med frivård eller dyl så ska det vara lagligt för Ali att köra bussfil/cykelvägar/mot mötande på E4.
Eva och Ali har aldrig gjort fel! Det är vi svenskar som har misslyckats med att intrigera Ali..
Ali råkade ju köra ihjäl någon på Örbyleden några år senare också..
Hemska grejer stackars grabben fått vara med om.

Det e hemskt synd om denna karaktär. Saft å Bulle har han fått det?
Citera
2025-08-11, 18:35
Medlem
Har någon fup eller dom?
Citera
2025-08-11, 20:14
Medlem
torsdag2023s avatar
Bara rubriken i sig säger allt 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera