Per went full foliehatt. You never go full foliehatt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sotern
Serietidningen DN kommer väl snart med ett avslöjande reportage om att det var Donald Trump och Jimmy Åkesson som sågade ner Zlatanstatyn en sen natt.
En "DN, DN värld" börjar bli riktigt underhållande. Tror du man vågar be Per om lite mer info om den här SD-konspirationen eller kommer han himla med ögonen och svamla om "Epstein" om han blir pressad? Jag har faktiskt sett den här "arga, vita män sågade Zletens anklar"-konspirationen här och där på Facebook. Jag har dock aldrig sett någon förklara varför en jeppe skulle sätta sig i bilen och åka upp från Trelleborg/ner från Växjö/eller ens ta cykeln i Malmö mitt i natten för att vandalisera statyn mer än det vanliga "orange man bad" eller den klassiska "det finns MASSOR av SD-understödd antiziganism/rasism ÖVERALLT och femtekolonnarna har nästlat sig in ÖVERALLT"!
Är det något som krönikörer och tyckare är väldigt säkra på så är det att SD styr en massa vitingar som the Borg. Det verkar bara vara så och man får inte fråga hur detta skulle gå till eller hur det fungerar.
Att fotbollsfans eller klientelet i Malmö är analt fixerade vid både Zlatan och lättkränkthet får man inte spinna vidare på.