Citat:
Ursprungligen postat av
Nackrosen
Rätt uppenbart att du är en störd snubbe med för mycket fritid. Låtarna är ju fulla med plattityder. 95% snodda från ghettoamerikaner vars livsstil dom försöker leva. "Loyalty is priceless" är en av dom. Det står på miljontals sociala medier. Blir dom också kopplade till Yasin när han i sin tur kläcker ur sig uttrycket?
Givetvis försöker dom inte smyga ut ledtrådar i sina texter och givetvis är du i så fall inte du inte den första att se sambanden i ditt haschinrökta pojkrum. Du är inte profilerare från FBI, du är en foliehatt. Du är inte smart, du har en psykos.
Jag kanske inte är smart men jag är nästan helt säker på att Yasin syftar på Poy situationen i den raden, så specifik sak att säga och första låten sen han frisläppts, Poy har alltså Loyalty is priceless i sin instagram bio vilket endast han har, ingen annan ur shottaz och inte något som alla gängkriminella har på sin instagram bio. Han blir sedan mördad, Yasin huvudmisstänkt, Kommer ut och säger denna raden i första versen : "Om du säger loyalty is priceless, you gotta pay the price där jag bor, jag riskerade allt för min bror, och jag vet vad jag pratar om, jag kan bakka det jag pratar om"
Tycker inte ni det verkar som att han syftar på Poy händelsen?