2020-08-18, 12:59
Medlem
Ta bort
Senast redigerad av jalzo 2020-08-18 kl. 13:08.
Citera
2020-08-18, 13:01
Medlem
Och det största som enligt mig pekar på att Poy sålde ut dem är låttexten i workin, https://www.youtube.com/watch?v=dwsJhzQNxXo
"Om du säger loyalty is priceless you gotta pay the price där jag bor, jag riskerade allt för min bror"
Och poy har https://www.instagram.com/poy163/ Loyalty is priceless i sin instagram.

Tolkar detta som att Yasin riskerade hela sin musikkarriär för att hämnas på poy och riskerade allt för att hämnas på poy eftersom han orsakade frankys död
Ta bort
Senast redigerad av jalzo 2020-08-18 kl. 13:09.
Citera
2020-08-18, 13:04
Medlem
Ta bort
Senast redigerad av jalzo 2020-08-18 kl. 13:09.
Citera
2020-08-18, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jalzo
Och det största som enligt mig pekar på att Poy sålde ut dem är låttexten i workin, https://www.youtube.com/watch?v=dwsJhzQNxXo
"Om du säger loyalty is priceless you gotta pay the price där jag bor, jag riskerade allt för min bror"
Och poy har https://www.instagram.com/poy163/ Loyalty is priceless i sin instagram.

Tolkar detta som att Yasin riskerade hela sin musikkarriär för att hämnas på poy och riskerade allt för att hämnas på poy eftersom han orsakade frankys död
Det är ju dansken som sålde ut dem genom att höra av sig till Mwkky. På vilket sätt får du in poy i det här?
Citera
2020-08-18, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Det är ju dansken som sålde ut dem genom att höra av sig till Mwkky. På vilket sätt får du in poy i det här?
Vore intressant att veta vem denne ”dansken” är
Citera
2020-08-18, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Läste fel, men hur tolkar ni texten? Han förklarar ju hela poy situationen rakt ut
Citera
2020-08-18, 16:15
Medlem
Citat:
Läste fel, men hur tolkar ni texten? Han förklarar ju hela poy situationen rakt ut

Tror du att rapparna lägger ut ledtrådar om mord dom själva är inblandade i i sina texter? Sluta spamma alla trådar med ditt trams, tack.
Citera
2020-08-18, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Tror du att rapparna lägger ut ledtrådar om mord dom själva är inblandade i i sina texter? Sluta spamma alla trådar med ditt trams, tack.
Japp det är årets sommarföljetong
Citera
2020-08-18, 17:47
Medlem
Citat:

Det är rätt uppenbart poy situation han syftar på? Första låten han släpper efter han blev släppt
Citera
2020-08-18, 18:17
Medlem
Citat:
Det är rätt uppenbart poy situation han syftar på? Första låten han släpper efter han blev släppt

Rätt uppenbart att du är en störd snubbe med för mycket fritid. Låtarna är ju fulla med plattityder. 95% snodda från ghettoamerikaner vars livsstil dom försöker leva. "Loyalty is priceless" är en av dom. Det står på miljontals sociala medier. Blir dom också kopplade till Yasin när han i sin tur kläcker ur sig uttrycket?
Givetvis försöker dom inte smyga ut ledtrådar i sina texter och givetvis är du i så fall inte du inte den första att se sambanden i ditt haschinrökta pojkrum. Du är inte profilerare från FBI, du är en foliehatt. Du är inte smart, du har en psykos.
Citera
2020-08-18, 19:21
Medlem
Citat:
Rätt uppenbart att du är en störd snubbe med för mycket fritid. Låtarna är ju fulla med plattityder. 95% snodda från ghettoamerikaner vars livsstil dom försöker leva. "Loyalty is priceless" är en av dom. Det står på miljontals sociala medier. Blir dom också kopplade till Yasin när han i sin tur kläcker ur sig uttrycket?
Givetvis försöker dom inte smyga ut ledtrådar i sina texter och givetvis är du i så fall inte du inte den första att se sambanden i ditt haschinrökta pojkrum. Du är inte profilerare från FBI, du är en foliehatt. Du är inte smart, du har en psykos.

Jag kanske inte är smart men jag är nästan helt säker på att Yasin syftar på Poy situationen i den raden, så specifik sak att säga och första låten sen han frisläppts, Poy har alltså Loyalty is priceless i sin instagram bio vilket endast han har, ingen annan ur shottaz och inte något som alla gängkriminella har på sin instagram bio. Han blir sedan mördad, Yasin huvudmisstänkt, Kommer ut och säger denna raden i första versen : "Om du säger loyalty is priceless, you gotta pay the price där jag bor, jag riskerade allt för min bror, och jag vet vad jag pratar om, jag kan bakka det jag pratar om"
Tycker inte ni det verkar som att han syftar på Poy händelsen?
Citera
2020-08-18, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
O vilken anledning är det du!
Han hade flera problem med folk som e nära shottaz samt vissa i flg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto