2020-01-12, 22:44
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Men trots detta har du inte skrivit ett enda inlägg till ditt parti om det men däremot har du skrivit hundratals inlägg här på flashback. Hur kommer du fram till den prioriteringen?

Halmgubbe, jag har inte sagt att jag inte känner till SDs hållning och dessutom tycker jag att man först ska göra det som ger mycket stor effekt men kräver liten insats. Man börjar inte med det som ger liten effekt men kräver stora insatser.

Att utvisa den här killen kostar inget, tvärtom det spar pengar som sedan kan användas för andra insatser som kostar pengar. Självklart börjar man alltså där.

Men han hade redan kostat mycket innan det här brottet så han borde inte ens släppts in, och detsamma gäller alla hans landsmän. Inte en enda av dem har asylskäl i Sverige.

Ditt trams om att det inte är allvarligt när svenskar begår våldtäkter är bara just trams. Självklart är det allvarligt men svenskar kan inte utvisas så dessa brott måste vi hantera på det sätt vi alltid har hanterat dem. Detta förhindras inte av att vi utvisar alla somalier, tvärtom frigör vi då pengar som kan användas för detta.

Ja och jag undrar fortfarande om SD:s hållning i frågan brott och straff och så undrar jag fortfarande om du bryr dig om själva brottet eller om detta enbart handlar om invandrare som inte ska vara här???????????????????

Varför det är viktigt att veta vad SDs hållning är givetvis att det kommer en fortsättning. Jag är inte intresserad av att SD bortprioritetar våldtäkt som brott sen efter att de skickat ut alla invandrade. De tycker nog inte det är särskilt viktigt eftersom det drabbar kvinnor främst, och de vet vi ju alla, att SD främst ser till män i samhället.
Det skulle nämligen inte förvåna mig, det finns tydliga uttalanden från medlemmar som är direkt kvinnofientliga.
Citera
2020-01-12, 22:49
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Jag har berättat för dig att de inte har asylskäl i Sverige så den behöver inte ändras, det är bara att följa den.

Och jag har berättat för dig nu två-tre gånger att enligt nuvarande asylrätten har de rätt att resa in i landet och söka asyl. Vad är det du inte förstår?
Citera
2020-01-12, 23:01
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Och jag har berättat för dig nu två-tre gånger att enligt nuvarande asylrätten har de rätt att resa in i landet och söka asyl. Vad är det du inte förstår?

Att de har rätt att söka om de är här betyder inte att de har rätt att få asyl här, vad är det du inte förstår. De har inte asylskäl i Sverige. De har inte ens rätt att åka in här utan ska stanna i det första säkra land de kommer till.
Citera
2020-01-12, 23:04
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja och jag undrar fortfarande om SD:s hållning i frågan brott och straff och så undrar jag fortfarande om du bryr dig om själva brottet eller om detta enbart handlar om invandrare som inte ska vara här???????????????????

Varför det är viktigt att veta vad SDs hållning är givetvis att det kommer en fortsättning. Jag är inte intresserad av att SD bortprioritetar våldtäkt som brott sen efter att de skickat ut alla invandrade. De tycker nog inte det är särskilt viktigt eftersom det drabbar kvinnor främst, och de vet vi ju alla, att SD främst ser till män i samhället.
Det skulle nämligen inte förvåna mig, det finns tydliga uttalanden från medlemmar som är direkt kvinnofientliga.

Har du sett något i deras partiprogram att de skulle göra det eller fantiserar du om rosa elefanter också?
Citera
2020-01-12, 23:07
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Har du sett något i deras partiprogram att de skulle göra det eller fantiserar du om rosa elefanter också?

Svara på vad jag skrivit eller skriv ingenting alls.
Citera
2020-01-12, 23:10
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Att de har rätt att söka om de är här betyder inte att de har rätt att få asyl här, vad är det du inte förstår.

Var skrev jag att de har rätt att få asyl här bara för att de söker asyl här?

Citat:
De har inte asylskäl i Sverige. De har inte ens rätt att åka in här utan ska stanna i det första säkra land de kommer till.

Hur tycker du det fungerat då?

Jag vet att de inte har asylskäl i Sverige, skrev jag något som kunde tolkas som att jag tyckte det?
Citera
2020-01-12, 23:17
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Svara på vad jag skrivit eller skriv ingenting alls.

Jag har redan svarat på det flera gånger.

Citat:
Var skrev jag att de har rätt att få asyl här bara för att de söker asyl här?

Hur tycker du det fungerat då?

Jag vet att de inte har asylskäl i Sverige, skrev jag något som kunde tolkas som att jag tyckte det?

Jag förklarade för dig hur det ligger till eftersom du hade fel. Enligt reglerna ska de stanna i det första säkra landet de kommer till och söka asyl där. Sverige var inte deras första säkra land.
Citera
2020-01-12, 23:20
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Jag förklarade för dig hur det ligger till eftersom du hade fel. Enligt reglerna ska de stanna i det första säkra landet de kommer till och söka asyl där. Sverige var inte deras första säkra land.

Du har inte förstått eller förklarat ett skit.

Men vi säger så, jag pallar fan inte med dig längre.
Citera
2020-01-12, 23:21
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du har inte förstått eller förklarat ett skit.

Men vi säger så, jag pallar fan inte med dig längre.

Det var du som hade fel, de ska enligt reglerna stanna i det första säkra landet de kommer till och inte fortsätta till nästa. Om du inte har koll borde du lyssna och inte vara faktaresistent.

Du kan inte välja vilket land som prövar din asylansökan (Dublinförordningen)
Enligt Dublinförordningen ska en person som flyr till Europa söka skydd i det första säkra land som den kommer till.

https://www.migrationsverket.se/Privatpersoner/Skydd-och-asyl-i-Sverige/Att-ansoka-om-asyl/Du-kan-inte-valja-vilket-land-som-provar-din-asylansokan-Dublinforordningen.html

Citat:

Detta var alltså fel. Har du lärt dig något nu?
Senast redigerad av Svenne-i-Banan 2020-01-12 kl. 23:32.
Citera
2020-01-13, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
jag skulle skylla på han som utförde våldtäkten istället men vi är väl olika.

Ähh hon satte sig själv i den situationen. Vafan gjorde hon hemma hos negern? Ja så får hon skylla sig själv om hon sen blir rövknullad, och sen går hon ut o gråter om att hon blivit våldtagen. Håll käften säger jag jävla blåsta negerälskare slyna.
Senast redigerad av 69-69 2020-01-13 kl. 00:22.
Citera
2020-06-02, 10:15
Avslutad
Vill en feminist bli våldtagen o misshandlad?

Feministerna hyser ju agg för vita män, fast många av dem själva är vita. Hur kommer det sig att man kan avsky sitt eget folk så mycket? De männen som byggt upp ordnade och stabila samhällen och en gång sett till att vi haft trygghet, samhörighet och dylikt. Välbefinnadet var bättre för alla.

De vita männen har förstått att mångkultur orsakar mycket skada i samhällen och att folkgrupper sällan kommer komma överens. Mångkultur leder till kaos. Vi ser konsekvenserna av detta idag. Iallafall vi som inte blundar för det. När en nation förenas och består av ett folkslag.
, där medborgarna delar liknande värdegrund och oskrivna såväl som skrivna regler - då har man det så tryggt och stabilt som är möjligt. Dessutom mår alla bättre. Den psykiska ohälsan hade varit knapp.

Feministerna har fått för sig att "vita män" begår fler brott än invandrare, bara det att dem favoriseras av rättsystemet pga patriarkatet. De påstår att patriarkatet i Sverige fortfarande har sitt starka fäste fast det inte stämmer. De lever i en fantasivärld. Deras världsbild stämmer inte överens med verkligheten men trots detta så får de rösta(?!!!)

De vita männen diskrimineras i sitt eget land som de byggt upp; detta pga feministerna i synnerhet. Eller ska man kanske säga pga svenska kvinnor? Men de flesta kvinnor anser sig vara feminister så...

De vita männen är syndabockar, förolämpas, förödmjukas och får massa skit mot sig som de inte förtjänar. Allt pga massa patetiska lögner och en massiv propaganda. Man har använt denna strategi; dvs grundat feminism för att splittra världens mest kloka och starka män med sina kvinnor så dess befolkning besvagas och lättare går att kontrollera samt styra över. Staten kan styra kvinnan och intala henne massor, istället för att mannen skall göra det han är bäst på, härska i förhållandet. Hon blir statens slav. Istället för mannens fru. Hon väljer bort äktenskap och en man och det i sin tur barn; pga hennes åsikter, som grundas av lögner och manipulation.

Varför blir inte dessa feminister tillsammans med en svart om de diggar dem så mycket, eller ev. annan invandrare...? Nej juste, de ska i samma veva som de hyser avsky mot vita män - desperat vilja ha dem som pojkvänner. Men väljer hellre singellivet så de kan lägga ut halvnakna bilder på Instagram och få den dos uppmärksamhet de är i behov utav. Den uppmärksamheten mannen kan ge kvinnan men hon föredrar att ha noll självrespekt och blotta sig på internet.. Hennes åsikter är för starka för att kunna acceptera en karl. På så vis får staten som de vill, allt går enligt planen, färre barn föds. Färre vita barn. Agendan = folkmord och ett folkutbyte. Detta kan man få reda på via barcelonaavtalet.

De största hycklarna genom tiderna är vad feministerna är. De är så känslostyrda och lättmanipulerade samt ointresserade av att vara källkritiska och ta reda på grundlig fakta samt ha belägg för sina åsikter.

Jag är själv en ung kvinna. Så tro inte att det är en kränkt vit man som yttrar sig om detta. Jag är en ung kvinna, som diggar vita män och är tacksam för allt de gjort. En som ser upp till deras unika och enastående intellekt.

Västvärlden hade varit dysfunktionellt, likt utvecklingsländerna, utan dem och deras intellekt och förmågor. Större delen av dem respekterar dessutom kvinnor och har inte en skev kvinnosyn som somliga andra folkslag. (Såvida du inte saknar självrespekt då förstås och inte blottar dig för hela internet). En gång var man till 99,9% trygg som kvinna i Sverige men idag när feministerna välkomnat hit så många våldtäktsmän från våldtäktskulturerna, är man inte trygg längre. Enligt feministerna beror det dock inte på massinvandringen, de ser inget sammanträffande där inte... Det är ju pga att de vita männen slipper straff o tystas ner pga patriarkatet... HA HA. Det finns alltså böcker där man kan läsa sådana lögner ??

Min slutsats. Är det möjligen så att feministerna vill bli våldtagna av invandrare? Med tanke på att de accepterar dem som dem är och aldrig anklagar dem för något medan de känner avsky mot svenska män.. och anklagar dem gång på gång för bagateller. Har dem blivit så vidrigt hjärntvättade att dem faktiskt vill bli det? Likaså, slagen och misshandlad överlag, i förhållandet...?

Säg mig det. Man måste vara sjuk i huvudet för att begripa sig på dessa korkade brudar. Är dessvärre inte det ännu.
Citera
2020-06-02, 10:21
Medlem
Kan endast tala för en kompis som testade att ha sex med en sådan.

Det var allt ifrån stryp, slag till ”knulla mig hårt” som gällde.

Detta är den statistik jag har från feministknull då jag undviker dessa i vanliga fall. Med andra ord 100%.
Dock var killen svensk..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in