Citat:
Ursprungligen postat av
rudi1985
Man behöver inte ragga på dom vackraste det gäller bara att kunna betala för 1-2 timmar.
Det är inte svårt att ragga upp snygga transtjejer i Asien, lättare än att ragga upp en snygg tjej.
Och det blir mycket bättre sex med en som inte gör det för pengarna.
Jag upplever att de yngsta är mest lättraggade och det är ju oftast då dom är som snyggast. Fast 18-åringarna har inte alltid hunnit få så mycket bröst av hormonerna. Men bröstvårtorna och känsligheten verkar komma snabbt så dom blir snabbt uppkåtade av att man leker med deras bröst även om dom är små.
Lite äldre transtjejer brukar oftast visa sig vara horor som snabbt börjar begära pengar.
Jag har väl egentligen hellre sex med en snygg äkta tjej men det är mer tidskrävande att få dom i sängs.
Man bjuder på middag etc och det är inte säkert att dom ändå släpper till utan sen ska man träffa familjen osv.
Jag pratar alltså fortfarande om asiatiska tjejer, svenska tjejer tycker ju inte att man ska träffa föräldrarna.
De två senaste transtjejerna jag haft kom till mitt hotell och vi hade sex direkt. Därefter middag osv