2019-12-09, 17:12
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Det är inte "otur" att ställa sig och klottra på en vägg och åka fast, lika lite som det är att ha "otur" att bli påkörd av ett tåg när man ställer sig på spåret.

Som man bäddar får man ligga!

Återigen, nu vill vi ha namn på de gripna! Vilka är gärningsmännen? Var i barndomen gick de snett? Blev de mobbade som små? etc.
Ingenting enligt en av dem.

Hoppas det är du som outar dem och att de hittar dig och slår på dig så hårt att inte ens din egen morsa kommer känna igen dig. De har målat tåg, inte våldtagit små barn med järnspett.
Citera
2019-12-09, 17:13
Medlem
adddicts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis
Artikel ger referns till denna https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/man-misstanks-for-omfattade-klotter-sl-kraver-stort-skadestand där Tenk och Fue Aod samt ryg syns.

Nostalgi! Minns för 10-15år sen då man flyttade till i Sthlm och såg WUFC, ryg och AOD överallt. Tider det!!
Inte sett något nytt av dem på svinlänge. Har de lagt ner eller är det så att man kanske borde gå till optikern? Aja tillbaka till topic det verkar ju som att enligt folk i tråden så det inte rör sig om dessa denna gång. Tenk, Fue och AOD alltså.
Citera
2019-12-09, 19:13
Medlem
Heads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein

Hoppas det är du som outar dem och att de hittar dig och slår på dig så hårt att inte ens din egen morsa kommer känna igen dig. De har målat tåg, inte våldtagit små barn med järnspett.

Om ingen annan outar dem kommer jag se till att de outas vid dom. Kommer även lägga tid på att informera alla deras kollegor, vänner samt familj jag kan hitta.
Citera
2019-12-09, 19:35
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Head
Om ingen annan outar dem kommer jag se till att de outas vid dom. Kommer även lägga tid på att informera alla deras kollegor, vänner samt familj jag kan hitta.
Vad häftigt av dig

För det kommer ju verkligen gynna hela samhället om samhället får veta vilka det är som "förstör" SLs fula pendel- och tunnelbanetåg. Kör hårt grabben, du kommer komma långt i livet.
Citera
2019-12-09, 19:51
Medlem
Citat:
Antar att du varken har familj, vänner eller jobb för den delen om du har tid och ork för att göra det. smuts
Citera
2019-12-09, 20:23
Medlem
Megatroners avatar
Citat:

Du låter väldigt arg!?
Jag blir nyfiken, har du själv blivit utsatt för klotter eller vad handlar detta om? Brukar du agera privat i brottsfall?

Jag blir väldigt nyfiken på hur du prioriterar. Har du gjort något liknande med den så kallade hagamannen:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Hagamannen

Eller mamman som sålde sina barn till pedofiler:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/e86LkR/mamman-salde-sina-barn-i-pedofilharva--doms

Eller Nuonaffären där vattenfall “slarvade” bort 15 miljarder kr!

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Onz47k/nuon-affaren-pa-20-sekunder
Citera
2019-12-09, 21:29
Medlem
Heads avatar
Citat:
Vad häftigt av dig

För det kommer ju verkligen gynna hela samhället om samhället får veta vilka det är som "förstör" SLs fula pendel- och tunnelbanetåg. Kör hårt grabben, du kommer komma långt i livet.

Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis
Antar att du varken har familj, vänner eller jobb för den delen om du har tid och ork för att göra det. smuts

Citat:
Ursprungligen postat av Megatroner
Du låter väldigt arg!?
Jag blir nyfiken, har du själv blivit utsatt för klotter eller vad handlar detta om? Brukar du agera privat i brottsfall?

Jag blir väldigt nyfiken på hur du prioriterar. Har du gjort något liknande med den så kallade hagamannen:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Hagamannen

Eller mamman som sålde sina barn till pedofiler:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/e86LkR/mamman-salde-sina-barn-i-pedofilharva--doms

Eller Nuonaffären där vattenfall “slarvade” bort 15 miljarder kr!

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Onz47k/nuon-affaren-pa-20-sekunder

Förstår inte varför ni har problem med detta? Tycker ni att de har nått att skämmas över? Om de nu vill måla på samhällets grejer bör väl samhället ha rätt att veta vilka de är?
Citera
2019-12-09, 21:34
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Förstår inte varför ni har problem med detta? Tycker ni att de har nått att skämmas över? Om de nu vill måla på samhällets grejer bör väl samhället ha rätt att veta vilka de är?
Utveckla gärna det där lite mer.
Citera
2019-12-09, 22:09
Medlem
Citat:
Det är du som ser dum ut. Närstående vet antagligen redan och kanske är det så att GM rentav inte skäms för sin hobby. Det är du, din djupt sorgliga människa som slösar din tid.
Citera
2019-12-09, 22:56
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarblod
Det är du som ser dum ut. Närstående vet antagligen redan och kanske är det så att GM rentav inte skäms för sin hobby. Det är du, din djupt sorgliga människa som slösar din tid.
Precis vad jag hade tänkt skriva. Kändes dock överflödigt om det kom från mig. Tror de flesta anhöriga till målare vet om vad det sysslar med. Men det är inga omyndiga småknattar som knatar omkring bland spåren mitt i natten. Det är oftast vuxna med ordnade förhållanden. Att en arbetsplats skulle bry sig om en anställd blir dömd för skadegörelse tror jag inte påverkar deras anställning heller. Vore ju värre om det var ett riktigt brott, t ex våldtäkt eller dråp.
Citera
2019-12-09, 23:42
Medlem
Svantevits avatar
Citat:
Precis vad jag hade tänkt skriva. Kändes dock överflödigt om det kom från mig. Tror de flesta anhöriga till målare vet om vad det sysslar med. Men det är inga omyndiga småknattar som knatar omkring bland spåren mitt i natten. Det är oftast vuxna med ordnade förhållanden. Att en arbetsplats skulle bry sig om en anställd blir dömd för skadegörelse tror jag inte påverkar deras anställning heller. Vore ju värre om det var ett riktigt brott, t ex våldtäkt eller dråp.
Tror att det är få arbetsgivare som vill ha en vandal som anställd. Hur ska arbetsgivaren kunna lite på en sån person? Han kanske förstör på jobbet eller stjäl!
Citera
2019-12-10, 10:20
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:

Outa?
De vill väl att alla ska veta vilka de är? Är de inte stolta och står för vad de gör? Fattar nada!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in