2021-07-01, 17:33
Medlem
fjolla666s avatar
Hur går det?
Hoppas iallafall att "A" torskar dit fett och får sitta inne länge! Och gärna dryga böter.

Han skriver på sin Instagram:
"Idag ler Jackie Arklöv, och idag stänger puben som vanligt. Skjut en snut"

Vidrigt skrivet!
Citera
2021-07-06, 00:02
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Hur går det?
Hoppas iallafall att "A" torskar dit fett och får sitta inne länge! Och gärna dryga böter.

Vidrigt skrivet!
Vad heter han på insta?
Citera
2021-07-06, 11:31
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Vad heter han på insta?
nofuckingchampohshit
Citera
2021-07-06, 14:18
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
nofuckingchampohshit
Tackar
Citera
2021-07-06, 18:44
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Tackar
Man kan ju förstå att han inte gillar polisen, men att önska livet ur alla poliser är idiotiskt.
Citera
2021-07-06, 18:46
Medlem
Citat:
Hur går det?

Vidrigt skrivet!

Vilket jävla retard, ärligt talat.
Citera
2021-07-06, 18:55
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Man kan ju förstå att han inte gillar polisen, men att önska livet ur alla poliser är idiotiskt.
Men det var på hans story då eller?

Ja, men jag håller med om att det kanske är lite väl mycket o önska livet ur en snut, en som bara vill göra gott för samhället. Tycker hela "ftp" och "acab"-grejen är rätt töntig överlag. Hade ju inte varit kul o köra om ingen jagade en, eller?
Citera
2021-07-06, 21:58
Medlem
azizzizs avatar
Citat:
Men det var på hans story då eller?

Ja, men jag håller med om att det kanske är lite väl mycket o önska livet ur en snut, en som bara vill göra gott för samhället. Tycker hela "ftp" och "acab"-grejen är rätt töntig överlag. Hade ju inte varit kul o köra om ingen jagade en, eller?

Ja såklart gör det olagligt hela grejen rolig. Om det var lagligt att sätta färg var som helt skulle jag sluta direkt. Samma anledning som man hatar folk som bara målar fame eller lagliga grejer. Då blir det bara meningslöst. Men hoppas snubbarna i tråden kommer undan lätt, fast deras löner säger mig att de klarar ett litet set back.
Citera
2021-08-08, 21:44
Medlem
Galdars avatar
Har det blivit någon dom ?

Såg ett klipp om ärendet och det snackades om att klotter kostade 140 miljoner per år ? , Tyckte det lät som ganska lite pengar , mannen kallade även klottrare för samhällets kloakråttor .
Citera
2021-08-10, 18:46
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Den hade förmodligen varit publicerad sedan länge om tråden hade legat kvar under Aktuella brott och kriminalfall. Inblandade aktörer bör vara tacksamma för att den flyttades till det minst lästa forumet på Flashback. Kan ju finnas fulspel med i förundersökningen som gör att mainstream media vill att ärendet ska glömmas bort, typ brottsprovokation, olagliga avlyssningsmetoder, whatever.

Jag tycker det är märkligt att ett sådant uppmärksammat fall inte har fått sin dom läckt ännu, det var ju längesen de häktades , en gängrättegång går ju nästan snabbare att få ut domen ifrån . Ja det förvånar mig inte om det varit fulspel , har ju förekommit i likande situationer . Tack för svar .
Citera
2021-08-22, 23:36
Medlem
Ingen som funderat över huruvida herrar Osis och Asher fått behålla sina respektive jobb efter att ha suttit häktade? Rent spontant skulle jag som arbetsgivare försöka avskeda en anställd som sitter häktad för skadegörelse. Framförallt om det är jobb där man tjänar 500k plus.
Citera
2021-08-24, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galdar
Jag tycker det är märkligt att ett sådant uppmärksammat fall inte har fått sin dom läckt ännu, det var ju längesen de häktades , en gängrättegång går ju nästan snabbare att få ut domen ifrån . Ja det förvånar mig inte om det varit fulspel , har ju förekommit i likande situationer . Tack för svar .
Såhär är det alltid i den här typen av fall, åklagare och polis slår på den stora trumman! Men bara en promille av skadegörelsen som håller för ett åtal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in