2019-12-07, 19:56
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickeavensis
Prins Andrew har ju uppenbarligen knullat en 17 årig tjej, finns ju otvivelaktigt bevis för detta, foto dom tillsammans hennes trovärdiga vittnesmål etc.
Vad jag inte fattar att det måste ju vara en smal sak för världens samlade journalistkår att gräva upp varenda flicka han ha juckat på? Verkar vara någon slags censur trots att han själv gått ut och gjort en katastrofal dementi.
Vad är det för fel att knulla en 17åring?
God smak enligt mig och hon såg glad ut på bilden jag sett så kidnappad till ön tror jag inte på.
Citera
2019-12-07, 20:04
Medlem
Mickeavensiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
God smak enligt mig och hon såg glad ut på bilden jag sett så kidnappad till ön tror jag inte på.

Toppen på ett isberg vi ser, har han knullat en 17 åring 3 gånger via sina kontakter med JE så har han säkert varit med fler och yngre, kommer nog fram va det lider.
Citera
2019-12-07, 20:24
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickeavensis
Toppen på ett isberg vi ser, har han knullat en 17 åring 3 gånger via sina kontakter med JE så har han säkert varit med fler och yngre, kommer nog fram va det lider.
Jaha så om en karl knullar en 17 åring ska man anta att han knullat barn??
Då är jag en stolt pedofil.
Citera
2019-12-07, 22:11
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Jaha så om en karl knullar en 17 åring ska man anta att han knullat barn??
Då är jag en stolt pedofil.

Om man är en prins för GB´s kungahus, så förväntas det lite mera..(det är ju inte som han saknar möjligheter)

Sedan så börjar han att balansera på byxmyndigheten, om haft andra "äventyr" hos peddot Epstein. 17 är vanligt i USA. Går ifrån 16-18.

https://www.ageofconsent.net/states/new-york
Citera
2019-12-07, 22:38
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Nämendåså, då är det ju bara att han säger det när han blir intervjuad! Att han hade döttrar i samma ålder är ju bara pikant! Att Epstein blivit dömd för pedofilbrott och han hållit flickor som sexslavar är irrelevant. Nä heja Randy Andy, du har verkligen visat vad en viril karl går för! Å självklart är du bara ”too Honourable”...
Citera
2019-12-08, 08:56
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Om man är en prins för GB´s kungahus, så förväntas det lite mera..(det är ju inte som han saknar möjligheter)

Sedan så börjar han att balansera på byxmyndigheten, om haft andra "äventyr" hos peddot Epstein. 17 är vanligt i USA. Går ifrån 16-18.

https://www.ageofconsent.net/states/new-york
Pedofili har inget med byxmyndighet att göra.
I Sydkorea är det 13 år man får börja knulla om partnern inte är över 16 tror jag.
Citera
2019-12-14, 10:41
Medlem
Prins Andrews bluff med den svenska miljardären
https://www.expressen.se/nyheter/kungligt/prins-andrews-bluff-med-den-svenska-miljardaren/
Resan ska ha organiserats av den svenska miljardären Johan Eliasch – och bara ett år senare startade de två vännerna ett företag som gått helt under radarn. I företaget använde prins Andrew pseudonymen Andrew Iverness, avslöjar Daily Mail.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7790861/How-Duke-used-pseudonym-set-secret-firm-sports-tycoon.html
Citera
2019-12-14, 12:45
Avstängd
konstapels avatar
Undrar hur TV-serien The Crown kommer att tackla honom och hans potentiellt kronstörtande verksamhet.
Citera
2020-01-27, 19:29
Medlem
Amerikanska åklagare och polismyndigheten FBI vill förhöra Storbritanniens prins Andrew i utredningen av den dömde sexbrottslingen Jeffrey Epstein.

https://abcnews.go.com/US/federal-prosecutors-york-asked-interview-prince-andrew-part/story?id=68563925
Citera
2020-01-27, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Han har tydligen tvingat mamma drottningen att göra hans döttrar till prinsessor, trots att Annes och Edwards barn inte fått den statusen. Blir alltid så full i skratt när jag ser Beatrice och Eugenie: de brukar ha extremt fula och konstiga hattar och påminna väldigt mycket om Askungens elaka styvsystrar.

Det stämmer inte. Så som det ser ut idag, så ärvs titlarna från pappan/mannen. Prinsessan Annes barn kunde inte ärva några titlar från sin mamma, trots att hon är kunglig. Så enda sättet för Zara och Peter att få kungliga titlar vore om drottningen gjorde ett undantag och gav dem titlar ändå. Drottningen erbjöd Anne möjligheten att hennes barn, Zara och Peter, skulle få titlar, men hon avböjde. Därför har de inga titlar idag. Beatrice och Eugenie däremot har kunnat ärva titlar från sin pappa, därför är de prinsessor. Andrew har inte behövt tvinga sin mamma, drottningen, att ge dem titlar.

När det gäller Edward, så har han och hans fru självmant valt en "lägre titel" (i vanliga fall skulle de ha blivit hertig och hertiginna i samband med giftermål, vilket har högre rang). Vilket påverkar barnens titlar. Men de har titlar. De är trots allt Lady Louise samt James, Viscount Severn.

Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Undrar hur TV-serien The Crown kommer att tackla honom och hans potentiellt kronstörtande verksamhet.

Om de väljer att gå så långt överhuvudtaget. Serien kanske läggs ner innan dess. Eller så väljer de att skippa just denna biten.
Senast redigerad av Koiho 2020-01-27 kl. 20:42.
Citera
2020-01-27, 21:13
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koiho
Det stämmer inte. Så som det ser ut idag, så ärvs titlarna från pappan/mannen. Prinsessan Annes barn kunde inte ärva några titlar från sin mamma, trots att hon är kunglig. Så enda sättet för Zara och Peter att få kungliga titlar vore om drottningen gjorde ett undantag och gav dem titlar ändå. Drottningen erbjöd Anne möjligheten att hennes barn, Zara och Peter, skulle få titlar, men hon avböjde. Därför har de inga titlar idag. Beatrice och Eugenie däremot har kunnat ärva titlar från sin pappa, därför är de prinsessor. Andrew har inte behövt tvinga sin mamma, drottningen, att ge dem titlar.

När det gäller Edward, så har han och hans fru självmant valt en "lägre titel" (i vanliga fall skulle de ha blivit hertig och hertiginna i samband med giftermål, vilket har högre rang). Vilket påverkar barnens titlar. Men de har titlar. De är trots allt Lady Louise samt James, Viscount Severn.

Om de väljer att gå så långt överhuvudtaget. Serien kanske läggs ner innan dess. Eller så väljer de att skippa just denna biten.
Okej, tack för tillrättaläggandet! Läste citat om Andrews yttrande om döttrarna som är ”prinsessor av blodet” och blev äcklad. När det begav sig med Fergie för länge sedan tyckte jag hon verkade vara en frisk fläkt, men intervjuer på senare år visar att hon också är vidrig. Nä, det är något sjukt över denna institution!
Citera
2020-01-28, 00:16
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Amerikanska åklagare och polismyndigheten FBI vill förhöra Storbritanniens prins Andrew i utredningen av den dömde sexbrottslingen Jeffrey Epstein.

https://abcnews.go.com/US/federal-prosecutors-york-asked-interview-prince-andrew-part/story?id=68563925

Yes.., och prinsen samarbetar inte !

Amerikansk påtalemyndighet og FBI har bedt om å få avhøre prins Andrew om Jeffrey Epstein, men prinsen har så langt ikke svart, melder New York Times.

Geoffrey S. Berman, statsadvokat for den sørlige delen av New York, bekreftet ønsket om å avhøre prins Andrew på en pressekonferanse, ifølge avisen.

Berman legger til at prinsen så langt har vist «null samarbeidsvilje».

https://www.nrk.no/urix/vil-avhore-prins-andrew_-statsadvokat-sier-han-har-vist-_null-samarbeidsvilje_-1.14878856

Tror det kommer att dröja lääänge tills Andrew sätter sin fot i USA igen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in