2019-12-02, 23:58
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbequeken
Kul läsning.

Åland goes islam. Mitt i Östersjön får vi ett kalifat.

Det är ju faktiskt en riktigt lockande tanke!
Jag vet ca 2milj andra som skulle kunna flytta dit....
Citera
2019-12-03, 00:09
Medlem
Ryggradsluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Integration avser ju att det är värdlandet som ska anpassa sig till nykomlingar. Det motsatta är assimilering. Något som inte ens diskuteras i Sverige.
Det betyder en förening av skilda delar till en större enhet. En fusion.
Men i det här fallet finns det betydelsefulla "arbeten"sysselsättnining ordnade till människorna? Vad behöver Åland.
Var är hjärtorna och hjärnorna?
Citera
2019-12-03, 00:22
Medlem
StigHelmutts avatar
jaha,, nu börjar det där också.

Och folk fattar fortfarande inte att Islam har som mål att ta över och infiltrera varenda samhälle på jorden
Citera
2019-12-03, 00:40
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Sätt dem på en båt, ge dem åror, peka i valfri riktning och vinka adjö. Alla blir nöjda.
Sätt dem på en båt, utan åror, peka mot deras hemland och låt dem jobba för första gången i sina liv.
Citera
2019-12-03, 01:15
Medlem
Chockerande att det finns musliminvällare till och med på Åland. Jag skulle inte vara så säker på att de kommer stå emot. Nordbor har visat sig vara rätt jävla veka tyvärr.
Citera
2019-12-03, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Sätt dem på en båt, utan åror, peka mot deras hemland och låt dem jobba för första gången i sina liv.
Sätt dem på en båt utan åror, peka nedåt och gör ett hål i botten.
Citera
2019-12-03, 03:13
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Integration avser ju att det är värdlandet som ska anpassa sig till nykomlingar. Det motsatta är assimilering. Något som inte ens diskuteras i Sverige.

Nu tror jag damen varit för länge på Flashback, en kvinna som uttrycker sådana tankar?

Påminner om min exfru(hon är också här)

Där är ord och inga visor, och hon är hårdare än mig.
Citera
2019-12-03, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt

Och folk fattar fortfarande inte att Islam har som mål att ta över och infiltrera varenda samhälle på jorden

"tills han (Allah då) täcker hela jorden",-en muslimsk bön om jihadet det sk heliga kriget.
Citera
2019-12-03, 05:12
Bannlyst
Stackars Ålänningar, skall dom förstöra den Svenskades landskapet som finns kvar med MENA packet. Dom kan bara åka över till Sverige och se hur det blir när man ge dessa varsele asyl.
Citera
2019-12-03, 05:28
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skunken666
Det är ju faktiskt en riktigt lockande tanke!
Jag vet ca 2milj andra som skulle kunna flytta dit....
Gotska Sandön är tom och har mycket sand. Där kanske de skulle känna sig hemma?
Citera
2019-12-03, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt

Det är ju bara det att islam inte finns, och ingen gud som övervakar dem heller. Det är islamisterna som har som mål att infiltrera och ta över jorden. Det är idéburet och dom behöver ingen annan bekräftelse på att dom har rätt än att dom når framgång efter framgång. Det blir en mani och ett heltidsjobb, så tyvärr måste någon annan ta hand om deras barn och fruar. Ju fler dom är desto starkare känner dom att dom har rätt, och varje framgång inspirerar dem till att ta i ännu hårdare.

Inget konstigt med det. En välorganiserad mobb som tar stöd av naiva politiker och gråtmilda medelålders kvinnor. En intresseförening som konstigt nog slår an strängar hos svenskar på ett sätt som Hells Angels aldrig lyckades med.
Citera
2019-12-03, 06:16
Medlem
Ojojoj... trodde i min enfald att det "Inte" fanns flyktingar på Åland...men där ser man ....🤔🤔😳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in