2023-04-03, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Tror du det är Niclas Wahlgren?

Även om det hade varit ganska kul, så var det hans snedvridna systerson jag menade.
Citera
2023-04-03, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Tråden är ju från 2019, är väl föga troligt att lösningen kommer.

Den ligger som nyhet på Stoppa Pressarna så jag trodde att det hände nyss, såg inte att den här tråden var så gammal.
Citera
2023-04-03, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Benjamin?
Ganska troligt faktiskt. Verkar lite bi. Och i Wahlgrens Värld har det ju varit ett jävla tjat genom åren om hur mkt han gillar att tillfredsställa sig själv, verkade nästan som ngn form av missbruk. Även när han hade förhållande. Pernilla o Bianca va ju ganska trötta på att han försvann hela tiden eller att de gick rakt in i honom när han höll på. De verkade snacka rätt öppet om det i familjen, och han själv påtalade hur mkt han älska att göra det mest hela tiden, gick ifrån middagar osv, har för mig att han va involverad i en incident på tv4 också
Citera
2023-04-04, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tutrut
Den ligger som nyhet på Stoppa Pressarna så jag trodde att det hände nyss, såg inte att den här tråden var så gammal.

Enligt S.P ska alltså personen ha gjort det nu igen , i en bastu i Stocholm .
2019 ska han ha gjort det i en bastu i Göteborg .
Citera
2023-04-04, 17:29
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Enligt S.P ska alltså personen ha gjort det nu igen , i en bastu i Stocholm .
2019 ska han ha gjort det i en bastu i Göteborg .

100.000 tjejer som fans, påkostade shower, Melodifestivalen, välhängd...

Vilka kan vi gissa på? Danny eller Benjamin? Är det verkligen ingen som hört någonting???
Citera
2023-04-04, 17:59
Medlem
Citat:
100.000 tjejer som fans, påkostade shower, Melodifestivalen, välhängd...

Vilka kan vi gissa på? Danny eller Benjamin? Är det verkligen ingen som hört någonting???

Om jag googlar manlig (pop)sångare låtskrivare påkostad show så är det Danny som kommer upp först .
Är/var inte han lite mer av en flickidol än Benji ?
Citera
2023-04-05, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Om jag googlar manlig (pop)sångare låtskrivare påkostad show så är det Danny som kommer upp först .
Är/var inte han lite mer av en flickidol än Benji ?

Har nu läst artikeln, Danny är ju känd för sina påkostade scenshower. Han har också fans i ALLA åldrar.
Tycker allt stämmer in bra på Danny, även på bilden som de lagt in med gittaren ser ut som Danny.
´´
Minns också en kommentar på Dannys instagram för några år sedan där något fan kommenterade, ´´fan vad stor´´ .... du har.... och danny svarade typ ´´ Jaha det var där du kollade hela tiden under spelningen´´

Men är fan tveksam på det här . Tror mer på att detta är helt fejk, stoppapressarna brukar hitta på saker.
Hade det varit sant, hade vi nog vetat vem det är vid det här laget . Plus att personen hade varit anmäld.

Benjamin har jag mindre koll på , men läste något om hans sexmissbruk . Har också påkostade scenshower?
Senast redigerad av Radarraid 2023-04-05 kl. 02:00.
Citera
2023-04-05, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Har nu läst artikeln, Danny är ju känd för sina påkostade scenshower. Han har också fans i ALLA åldrar.
Tycker allt stämmer in bra på Danny, även på bilden som de lagt in med gittaren ser ut som Danny.
´´
Minns också en kommentar på Dannys instagram för några år sedan där något fan kommenterade, ´´fan vad stor´´ .... du har.... och danny svarade typ ´´ Jaha det var där du kollade hela tiden under spelningen´´

Men är fan tveksam på det här . Tror mer på att detta är helt fejk, stoppapressarna brukar hitta på saker.
Hade det varit sant, hade vi nog vetat vem det är vid det här laget . Plus att personen hade varit anmäld.

Benjamin har jag mindre koll på , men läste något om hans sexmissbruk . Har också påkostade scenshower?

Jo, visst skulle han bli anmäld till badhuset. De hade väl gjort en polisanmälan tycker man. Rätt allvarligt att sitta helt öppet och runka i en offentlig bastu. Typ grovt ofredande eller något. Skumt.
Citera
2023-04-06, 01:28
Medlem
Citat:
Jo, visst skulle han bli anmäld till badhuset. De hade väl gjort en polisanmälan tycker man. Rätt allvarligt att sitta helt öppet och runka i en offentlig bastu. Typ grovt ofredande eller något. Skumt.
Såvida det inte fanns barn i bilden eller risk för skandal så vill ingen inrättning att sånt ska bli offentligt och komma ut i media. Detsamma gäller på gym. Oavsett om det är duschrunkare eller anabolakillar som blir tagna på bar gärning är det dålig publicitet kan det kosta mer än det smakar att straffa idioterna som bryter mot lagar och regler om sånt kommer till allmänhetens kännedom, vilket det gör om man inkommer med polisanmälan. Ägarna föredrar garanterat att ge en muntlig varning eller att helt enkelt porta personen från inrättningen. Jag kan väl iofs tycka att det är rätt väg att gå så länge inte barn är inblandade eller runkaren blottar sig för kvinnor. Kan man som vuxen man inte säga ifrån om en snubbe sitter och runkar är man rätt patetisk. Säger man ifrån och snubben slutar så räcker det. Eller så kan man välja att inte bry sig, alternativt att se det som att man får bevittna en påkostad scenshow helt gratis. Vore sjukt kul om detta skvaller är sant. Svenska kändisar är så jävla tråkiga och okaotiska.
Citera
2023-04-06, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnsvaravsnA
Såvida det inte fanns barn i bilden eller risk för skandal så vill ingen inrättning att sånt ska bli offentligt och komma ut i media. Detsamma gäller på gym. Oavsett om det är duschrunkare eller anabolakillar som blir tagna på bar gärning är det dålig publicitet kan det kosta mer än det smakar att straffa idioterna som bryter mot lagar och regler om sånt kommer till allmänhetens kännedom, vilket det gör om man inkommer med polisanmälan. Ägarna föredrar garanterat att ge en muntlig varning eller att helt enkelt porta personen från inrättningen. Jag kan väl iofs tycka att det är rätt väg att gå så länge inte barn är inblandade eller runkaren blottar sig för kvinnor. Kan man som vuxen man inte säga ifrån om en snubbe sitter och runkar är man rätt patetisk. Säger man ifrån och snubben slutar så räcker det. Eller så kan man välja att inte bry sig, alternativt att se det som att man får bevittna en påkostad scenshow helt gratis. Vore sjukt kul om detta skvaller är sant. Svenska kändisar är så jävla tråkiga och okaotiska.

Tjo, fast det är olagligt att runka i en offentlig bastu. Simhallen är skyldig att anmäla. De kan inte välja hur de vill göra. Har de emottagit en anmälan från någon gäst så kan de inte strunta i att föra det vidare. Det är ju ett allvarligt brott, sexuellt ofredande, blottande etc. Polisen ser allvarligt på det. Hade dessutom något barn sett det hade det varit sexuellt ofredande av barn, ännu värre. Pedofilibrott. Fängelse.
Senast redigerad av johnthedickholmes 2023-04-06 kl. 10:09.
Citera
2023-04-06, 10:24
Medlem
Giant Squids avatar
Andreas Lundstedt. Alcatrazz ,hivpositiv ICEpundare.
Citera
2023-04-06, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Andreas Lundstedt. Alcatrazz ,hivpositiv ICEpundare.

Hur vet du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in