Citat:
Vad hade hänt egentligen dåmed Emilia? Jag pallar inte läsa allt, men har det kommit fram vad som hänt mer än att hon gick med en man i grå kappa, och a.a. är häktad?
Blev hon dränkt eller vad hände? Jag vill inte läsa igenom en hel bibel av texter med massa ovidkommande tjafs och elaka påståenden o allt sånt.
Jag har kollat i början av tråden, o just för nån dag sen då jag ställde typ samma fråga, kan nån vänlig person sätta ihop en enkel sammanfattning om det man vet? Jag var ganska tagen av detta redan från början pga olika saker, o hoppades i det sista på det bästa men det blev bara tragedi som vi alla nu vet.
Jag känner viss samhörighet med denna tjej av olika anledningar, och vill gärna veta, för jag tänker ofta på E och känner bara bedrövelse och sorg över det hela.
Jag vill in i det sista hoppas på att allt gick snabbt o E inte ens visste att hon dog, typ som om hon blev skjuten i huvet bakifrån o aldrig ens anade innan vad som skulle hända. Helst vill jag bara att folkska få leva sina liv ifred utan att sånt här inte ens skulle hända mer än på film!
Jag tror jag chattat med just E på en sajt, ang smink och allmänt babbel, jag vill inte tro hon är borta. Jag fick nog en annan syn på E genom det, än synen många andra i tråden har.
Hört rykten om allt från knivmord, dränkning, skjuten, ihjälslagen, styckad, och massa mer, jag hoppas verkligen det bara är rykten av hela mitt hjärta. Så, kan nån snälla sammanfatta allt...
Blev hon dränkt eller vad hände? Jag vill inte läsa igenom en hel bibel av texter med massa ovidkommande tjafs och elaka påståenden o allt sånt.
Jag har kollat i början av tråden, o just för nån dag sen då jag ställde typ samma fråga, kan nån vänlig person sätta ihop en enkel sammanfattning om det man vet? Jag var ganska tagen av detta redan från början pga olika saker, o hoppades i det sista på det bästa men det blev bara tragedi som vi alla nu vet.
Jag känner viss samhörighet med denna tjej av olika anledningar, och vill gärna veta, för jag tänker ofta på E och känner bara bedrövelse och sorg över det hela.
Jag vill in i det sista hoppas på att allt gick snabbt o E inte ens visste att hon dog, typ som om hon blev skjuten i huvet bakifrån o aldrig ens anade innan vad som skulle hända. Helst vill jag bara att folkska få leva sina liv ifred utan att sånt här inte ens skulle hända mer än på film!
Jag tror jag chattat med just E på en sajt, ang smink och allmänt babbel, jag vill inte tro hon är borta. Jag fick nog en annan syn på E genom det, än synen många andra i tråden har.
Hört rykten om allt från knivmord, dränkning, skjuten, ihjälslagen, styckad, och massa mer, jag hoppas verkligen det bara är rykten av hela mitt hjärta. Så, kan nån snälla sammanfatta allt...
Vad man kan läsa mellan raderna i tidningar osv är att BOs kropp är intakt men att den är ordentligt skadad. Alltså inte styckad eller liknande. Men skador som hon själv inte kunnat göra utan någon annan har åstadkommit henne dessa.
Det har kommit fram att ”Gråkappan” var den sista som sågs ihop med BO och att ”Gråkappa” är en kille/man. Många har funderat på om de varit O/D (O*to/Dia*a) men det är det inte enligt ett trovärdigt vittne. Även att det fanns en tredje person i lägenheten ihop med A.A BOs sista natt vid livet. Och att detta ska vara en ”familjefar”. Mycket funderingar osv om varför dessa två var med BO hennes sista natt.
Enligt uppgifter här i tråden så är mobilen hittad, men de har aldrig kommit fram i tidningar eller hos polisen. Samma gäller med jacka och väska. Väskan hittades på samma plats/område där BO hittades. Enligt tråden har de hittat BOs jacka med blod på hemma hos MGM men de är inget som varken polis eller åklagare m.m uttalat sig om.
Det är nog så långt de har kommit nu. Har jag missat något alla andra?