2019-11-19, 11:29
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Jag har en stor umgängeskrets som består av vänner i svenska familjer och i germanska grannländer, Dessa är alla moderna manniskor i ordet ursprungliga och rätta betydelse.

Jag känner inte inte igen något av det du skriver varken från min egen familj eller från alla dessa andra familjer i vänkretsen.

Det är möljigt att det finns problem hos losers och hos de främmande raser och folkslag som importerats inom ramen för den "mångkultur" och massinvandring som påtvingats germanska länder.

Men detta är isåfall inget som rör normala germaner och deras familjer i Norden och Tyskland.

Så vi germaner behöver inga feminiska vansinnesprojekt eller politiker som skall "lösa" våra påstådda problem mot att vi utplundras av skatter till den korrupta politiska klassen (vilka heller inte är våra politiker).

Du umgås i en unik krets. Samhället i stort är något helt annat. Ett tips är att du börjar se dig omkring lite vidare och inte bara inom din egen lilla box innan du försöker rätta andra med dina kunskaper. Din umgängeskrets är inte hela världen och framförallt inte normen.
Citera
2019-11-19, 11:33
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elva9tolv
Du umgås i en unik krets. Samhället i stort är något helt annat. Ett tips är att du börjar se dig omkring lite vidare och inte bara inom din egen lilla box innan du försöker rätta andra med dina kunskaper. Din umgängeskrets är inte hela världen och framförallt inte normen.

Du och din umgängeskrets är normen.
Du och dina gelikars uppfattning är den rätta.

Har jag förstått dig rätt ?
Citera
2019-11-19, 11:33
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Du och din umgängeskrets är normen.
Du och dina gelikars uppfattning är den rätta.

Har jag förstått dig rätt ?

Nej verkligen inte.
Citera
2019-11-19, 11:39
Medlem
submariners avatar
Hej,

Män som tjänar mer samtidigt som de delar utgifterna % baserat på inkomst, män som vabbar och diskar, män som inte röstar på SD eller räknar Fria Tiders artiklar som undersökande journalistik och som fortfarande kan knulla som mannen gjorde förr
Citera
Medlem
Jag duger och är inte ens vänster. Fast feminister funkar inte för mig.
Citera
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Nej verkligen inte.

Nähä....

Kan du förklara vad som verkligen är det som gäller.

Jag kan inte svara för hur det är hos andra raser, jag är german och svarar för hur det är hos vårt folk. Jag har heller inga rasblandare eller rasblandade familjer inom mina referensramar, många av dessa är väl tyvärr losers.
Citera
2019-11-19, 11:41
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Nähä....

Kan du förklara vad som verkligen är det som gäller.

Jag kan inte svara för hur det är hos andra raser, jag är german och svarar för hur det är hos vårt folk. Jag har heller inga rasblandare eller rasblandade familjer inom mina referensramar, många av dessa är väl tyvärr losers.

Det har inte med raser att göra.
Citera
2019-11-19, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Män som tjänar mer samtidigt som de delar utgifterna % baserat på inkomst, män som vabbar och diskar, män som inte röstar på SD eller räknar Fria Tiders artiklar som undersökande journalistik och som fortfarande kan knulla som mannen gjorde förr
Du har nog kommit på delar av svaret.
Har feminist kvinnor så höga krav på mannen?
Finns inte så många sådana män!
Eller så tar dom en ensamkommande muslimsk man med hederskulturmaner.
För att kompensera sin feminism
Senast redigerad av mikael2 2019-11-19 kl. 11:47.
Citera
2019-11-19, 11:47
Medlem
submariners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Du har nog kommit på delar av svaret.
Har feminist kvinnor så höga krav på mannen?
Finns inte så många sådana män!

Hej,

Nej, och en hel del sådana män har dessutom kvinnor som avskyr feminister lagt rabarber på
Citera
2019-11-19, 12:11
Medlem
I sängen vill dom ha en alfahanne som pryglar skiten ur dem med kuken medan dom skriker av kognitiv dissonans. Sedan vill de kräla tillbaka till sin betacuckman och få plåster på såren i form av fina visor om jämställdhet och allas lika värde till en stor mugg ekologiskt-fairtrade-te.
Senast redigerad av S.Asahara 2019-11-19 kl. 12:15. Anledning: Teet måste vara ekologiskt
Citera
2019-11-19, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
De är feminsiter alltså vill de ha jämställda män. Män som gör sin del av obetalt arbete ex. och inte betraktar kvinnor som andra klassens människor. Det är oftast män med en stark ansvarskänsla samt sinne för rättvisa, så knappast några "svaga" män.

Svaga män är de som inte kan tänka själva, som saknar förmåga att anpassa sig, ta ansvar och som inte klarar hantera sina känslor så att de tar till våld för att få sin vilja igenom ex.

Det är ju raka motsatsen till feminister. Ni kan ju som mest koka te på tamponger.
Citera
2019-11-19, 12:27
Medlem
Citat:

Vad snackar du för skit? Är det normen att svenska män sitter på soffan medans kvinnorna arbetar och försörjer familjen?

Vad kommer du ifrån för familj? Dina föräldrar skildes inte tidigt och du umgås mest med gifta medelklasspar?

HAHAH

Får man gissa att alla dina vänner är singelmorsor som dricker lådvin och att dom flesta kommer ifrån hem där föräldrarna skiljt sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in