2023-01-21, 11:06
Avstängd
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lariko
Man har det bra i svenska fängelser har suttit på alla säketsklasser dvs från 1- 3 är ingen pina direkt. Men visst det har blivit mycket sämre än förr.

Vi kan väl genast konstatera att Tishko Ahmed i alla fall har det allt annat än bra i fängelset.
Citera
2023-01-21, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Vi kan väl genast konstatera att Tishko Ahmed i alla fall har det allt annat än bra i fängelset.

Ja och det glädjer mig 😀
Citera
2023-01-22, 08:57
Medlem
Mr.Pesetass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lariko
Ja och det glädjer mig 😀

Fantastisk nyhet hoppas han får mycke stryk
Citera
2023-01-22, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pesetas
Fantastisk nyhet hoppas han får mycke stryk

Tyvärr blir han inte misshandlad för det han gjort mot Wilma, han verkar allmänt bråkig och bryter ideligen mot regler samt är mobbare mot andra intagna vilket nog är varför han misshandlas. Kallar kvinnliga vakter för höra mm, så ja han är ett jävla as som skulle fått livstid men om si sådär 8 år är han ute igen men pga missköttsel skulle han inte sitta en dag mindre än 18 år.
Citera
2023-01-22, 11:46
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angelvs.vltionis
Den dagen den sorgen kräket släpps ur fängelset, i vilken stad kommer han att gömma sig i?
Mördaren kan aldrig gå till mataffären och köpa mjölk utan att bli trakasserad?
Sticker han kanske tillbaka till IS i Irak och fortsätter mördandet?
Nä, han kommer inte bli trakasserad överhuvudtaget. Tyvärr.

Dessa svin kommer ut, varvid skattebetalarna pröjsar deras uppehälle och lägenhet. Oftast hjälper staten (skattebetalarna) dem med att få ett manuellt jobb - medan unga går arbetslösa.

De lever sedan sina liv som vanligt utan att någon stör dem.

Jag vet en handfull personer i min stad som varit uppmärksammade i media för sina mord, och som sedan släppts ut, helt utan problem. Ett par av dem har många vänner, lägger frekvent upp bilder på sociala medier och rör sig i krokarna helt fritt.

En av dem var dömd för att ha stalkat en tjej han inte kände. Han "älskade" henne, och var svartsjuk på killen hon bodde med. Så han bröt sig in i deras lägenhet och mördade både kvinnan, mannen och deras hund. Ögon blev också urgröpta. Offren hade alltså ingen som helst bekantskap med dåren.

Så här 15 år senare ser jag honom regelbundet i centrum. Han hälsar och pratar med folk, sitter på puben, skrattar högt inne i butiker osv.
Citera
2023-01-22, 13:48
Medlem
AngryDanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt

Dessa svin kommer ut, varvid skattebetalarna pröjsar deras uppehälle och lägenhet. Oftast hjälper staten (skattebetalarna) dem med att få ett manuellt jobb - medan unga går arbetslösa.

Jag vet en handfull personer i min stad som varit uppmärksammade i media för sina mord, och som sedan släppts ut, helt utan problem. Ett par av dem har många vänner, lägger frekvent upp bilder på sociala medier och rör sig i krokarna helt fritt.

En av dem var dömd för att ha stalkat en tjej han inte kände. Han "älskade" henne, och var svartsjuk på killen hon bodde med. Så han bröt sig in i deras lägenhet och mördade både kvinnan, mannen och deras hund. Ögon blev också urgröpta. Offren hade alltså ingen som helst bekantskap med dåren.

Så här 15 år senare ser jag honom regelbundet i centrum. Han hälsar och pratar med folk, sitter på puben, skrattar högt inne i butiker osv.

Det fallet du beskriver, går det at finde og læse om her på FB?

Det er jo sygt at sådan en mand kan gå i fred på gaden
Citera
2023-01-22, 14:02
Medlem
En fråga..Wilmastyckaren måste väl gå igenom regelbundna förhör fortfarande om Wilmas kropp ??
eller är det överspelat i å med domen ??
Citera
2023-01-22, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Tyvärr blir han inte misshandlad för det han gjort mot Wilma, han verkar allmänt bråkig och bryter ideligen mot regler samt är mobbare mot andra intagna vilket nog är varför han misshandlas. Kallar kvinnliga vakter för höra mm, så ja han är ett jävla as som skulle fått livstid men om si sådär 8 år är han ute igen men pga missköttsel skulle han inte sitta en dag mindre än 18 år.
Man kunde kanske hoppas på att han ger sig på och slår ihjäl något annat djävla vider som förtjänat det så han får påbackning på straffet.
Citera
2023-01-22, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt

Ja, det verkar som att många avskyvärda människor har det alltför bra i Sverige på skattebetalarnas bekostnad?
Citera
2023-01-25, 19:41
Medlem
Har någon Wilmas FUP?
Citera
2023-01-25, 19:46
Medlem
DARYLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toftie12
Har någon Wilmas FUP?

Ja, jag. Hur delar jag den?
Citera
2023-02-13, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westerluma
Tack för feedback!
Det är ju egentligen inte nåt besvär alls med dagens hastigheter och appar, Jag beställde USB direkt efter sista rättegångsdagen i måndags via Uddevallas TR hemsida och det damp ner fint uppradat med 32 separata filer med namn på personerna i torsdags kl 16. Helt klara att ladda upp.. 120 spänn och inget tjafs 😊

Hej, har du kvar ljudfilerna? Kan du ladda upp/skicka dessa till mig? Vänligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in