2020-10-08, 10:40
Medlem
En sak är säkert. Han är förtjust i blå färg.
Citera
2020-10-08, 10:41
Medlem
Karmapoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoken19
Tre sanningar,fem lögner,och sju påhitt.
Hoppas du känner dig riktigt stolt.
Du är fri

Konstigt att inte du läser samma sak som vi andra i FUP eller liverapporteringen.
Du verkar lida av ren faktaresisistens.

Fri...ja det kommer minsann inte Sparrisen att bli.
Det är över snart för den lille kvinnoboxarens tid i strålkastarljuset.
När han hållit sitt lilla tal.

Sen kommer han att att få sin livstidsdom faställd.
Och om några veckor är det riksmottaggningen på Kumla som väntar och sedan hägrar en säkerhetsanstalt klass 1(Kumla, Hall, Tidaholm, Norrtälje, Salberga, Saltvik mfl) vid horisonten.
För en klass1 blir det, han har redan visat sig tillhöra grupppen ”svårhanterligt klientel”.

Snart får han också väldigt mycket mer kontakt med sina gelikar, dvs andra dömda för grova våldsbrott. Då lär han få jobba på att tukta sitt enormt vildvuxna ego och att hålla den där näbben stängd.
Speciellt om han träffar på sådana som Martin Jonsson.
Senast redigerad av Karmapolis 2020-10-08 kl. 10:48.
Citera
2020-10-08, 10:43
Medlem
blagyltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Är pappans "flickvän" den biologika mamman?!
Enligt en annan kurd som figurerade på FB tidigare är familjen ökänd i deras kretsar (kommer tydligen från samma område), för sådant här och alla känner till hur det förhåller sig.
Senast redigerad av blagylta 2020-10-08 kl. 10:52.
Citera
2020-10-08, 10:45
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sohefall
yin yang.. Bonnie Clyde.. mitt bröd mitt vatten.. justitiemord.. visste det skulle komma..
jag kommer bli frikänd.. jisses..konstigt att han klarade sig förbi psyk. för han är rätt störd på riktigt..
Koranen, Bibeln och gammal amerikansk gangsterfilm...och han kan inte ens skilja på Bonnie och Clyde ”jag skulle vara hennes Bonnie” 🤣. Bonnie är ju bruden och Clyde killen och båda dör på slutet.
Citera
2020-10-08, 10:50
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blagylta
Enligt en annan kurd som figurerade på FB tidigare är familjen ökänd i deras kretsar (kommer tydligen från samma område), för sådant här och alla känner till hur det förhåller sig.
Det här har jag missat. Kan du peka åt vem som visste det, var det skrevs eller när ungefär?
Citera
2020-10-08, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Det här har jag missat. Kan du peka åt vem som visste det, var det skrevs eller när ungefär?
ja och är det som blagylta skriver här inne så skall väl det anses som ett tips till polisen vilka som skall in på förhör... skamligt om det inte tipsats om detta! Kan jag tycka..
Citera
2020-10-08, 10:55
Medlem
blagyltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Det var ett tag sedan. Tror det var när de sökte i Bäveån. Han har dykt upp några ggr efter det, kommer inte ihåg vad han kallar sig men det han sade fastnade...
Citera
2020-10-08, 10:56
Medlem
T34Panzers avatar
Där avslutade hon kärnfullt sitt sista inlägg:

” 40 MINUTES AGO
Nu är det slut.
Frida Grönholm, P4 Väst”
https://sverigesradio.se/artikel/7568771

Nu är det slut för Tischkoboy. Vägs ände.

HD kommer med största säkerhet INTE att ta upp en eventuell överklagan (vilket det säkert blir då T visat väldig överklagansvilja under hela häktningen)

Hoppas att tristessen och behovet att vara bäst och smartast gör att den lille skrytmånsen inte kan låta bli att yppa vad han egentligen gjorde med resten av Wilmas kropp, så att hennes familj kan få ett riktigt avslut.

Nu väntar den bistra hårda verkligheten. Minst 10 år av själsdödande enformiga rutiner.
https://www.kriminalvarden.se/fangelse-frivard-och-hakte/fangelse/en-dag-pa-fangelset/
Citera
2020-10-08, 10:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sohefall
ja och är det som blagylta skriver här inne så skall väl det anses som ett tips till polisen vilka som skall in på förhör... skamligt om det inte tipsats om detta! Kan jag tycka..
Detta är oerhört viktigt att reda ut.
Den bilogiska mamman, vad hände med henne, annars?
Citera
2020-10-08, 11:01
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Yes, biologisk mamma till 100%.
Sedan om de ljugit för myndigheter (vilket inte vore första gången) är kanske möjligt av någon anledning, det vet jag inte, men oavsett så är hon den biologiska mamman.

Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Det är hans biologiska mamma, de har ljugit för skatteverket.

Jag är själv från Mellanöstern och hör ofta "Jag älskar honom som min son" eller "Jag älskar honom mer än min son", vilket oftast bara är ett uttryck för att visa hur mycket man älskar en viss person. Hon kan dessutom inte jättebra svenska så är inte konstigt med sådana uttryck. Är nog ganska självklart att man inte älskar någon man träffat i enbart 2 år mer än sitt biologiska barn.
OK nu hittade jag de inläggen där Komment1 hävdar att styvmamman är biomamma! Hoppas det förs vidare till Skatteverket. Det kan inte vara svårt att testa och jämföra DNA mellan mor och barn.
Citera
2020-10-08, 11:03
Medlem
Karmapoliss avatar
Vad menar karlen?

”Advokat Peter Olsson pratar vidare om varför pojkvännen inte borde dömas till livstid.
- Det är bara i rena undantagsfall man ska döma till livstidsstraff. Vi måste hålla oss till fakta, inte vad man antar. Vi kan inte spekulera, säger han.”

”I dag beslutar regeringen att fler mördare ska dömas till livstids fängelse.
Riksdagen skärper straffet för mord för att fler mördare ska dömas till livstids fängelse. Ändringen sker vid årsskiftet.

PUBLICERAD 13 NOVEMBER 2019”
https://www.svt.se/nyheter/snabbkollen/fler-mordare-ska-kunna-domas-till-livstid
Citera
2020-10-08, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Är pappans "flickvän" den biologika mamman?!
Det är klarlagt av utredarna att det är en styvmamma, inte biologisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in