2019-12-04, 09:34
Medlem
Sayonara41s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Vad menas med att eleverna är tysta?

Att de är berörda efter händelsen.
Citera
2019-12-04, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daxshandlaren
När är sista dagen för att väcka åtal?
Finns ingen sista dag. Men omhäktning ska ske på fredag.
Citera
2019-12-04, 09:40
Medlem
in-i-din-muns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Vem är hennes föräldrar? Orkar inte läsa tråden eller ens bry mig om tjej som idkar tidelag med främmande raser och muslimer. Men vill gärna veta vem föräldrarna är för att göra en liten bedömning om varför en 17-årig söt svensk tjej hamnat i klorna på muslimska bruna orcher. För det är enbart PK-människor som drabbas av rasfrämlingarnas våldsamheter och kaos.
Vadå ? Hon hade väl sett på SVT att det är en innegrej att söka sodomikontakt med importer, jämte bögantalet på mello. 17 åringar är lättmanipulerade, spelar ingen roll vem är hennes föräldrar är, sätt en miljöpartist brevid henne så tänker hon som en miljöpartist till slut.
Citera
2019-12-04, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCallOfKtulu
Och när han sade det hade han ev nyss gjort sig av med henne
Zilvereko undrar varför W gått hem till MGM.s pappa för att prata av sig när hon och MGM tjafsat.
Det kan bero på att hennes egen familj (båda pappans och mammans nya familjer) bor längre bort
och att det var enklare att gå hem till MGM:s pappa.
Citera
2019-12-04, 09:46
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Vad menas med att eleverna är tysta?

alla elever har en kurd i hemmet eller släkt som har en kurd i hemmet
Citera
2019-12-04, 09:47
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marielo
Zilvereko undrar varför W gått hem till MGM.s pappa för att prata av sig när hon och MGM tjafsat.
Det kan bero på att hennes egen familj (båda pappans och mammans nya familjer) bor längre bort
och att det var enklare att gå hem till MGM:s pappa.
Jag har haft 2 förhållanden där svärföräldern varit min stöttning pga att mina föräldrar bodde långt bofy
Citera
2019-12-04, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Finns ingen sista dag. Men omhäktning ska ske på fredag.

Måste man inte göra det typ 2 veckor efter häktning?
Citera
2019-12-04, 10:24
Medlem
Många intressanta inlägg i tråden, tyvärr har det på sistone mest varit massa vidriga kommentarer och folk som tydligen inte läser vad MOD har skrivit innan man postar i tråden.

Jag tycker detta verkar vara en kontrollerande, svartsjuk kille som dödade sin flickvän efter ett stort bråk. Fick panik och började googla hur han skulle bli av med kroppen. Jag är osäker på om han ringde pappan innan eller efter han började stycka. Tror det skedde i lägenheten för att nyfikna grannar och ett rätt central läge gör det nog svårt att släpa ut ett helt lik utan någon skulle upptäcka det. Säkert lagt in kroppsdelar i stora soppsäckar och kört iväg med det, fått hjälp av sin pappa med det.
Jag hade också spytt i bilen om jag gjort vad han gjorde fy fan.

Vet inte hur delaktig pappan är men i den kulturen hade en pappa offrat sitt eget liv för sin son till den utsträckning att han hade tagit på sig skulden och låtsas det var han som utförde dådet, för att rädda sin son och ge sonen chansen att leva vanligt. Tror dock utredarna har bra med bevis mot killen för att sätta dit honom.

Enl trådsanning har man hittat huvudet utan ögon, jäkligt absurd att plocka ut ögonen (om det ens stämmer) så då är det helt rätt med en psykiatrisk undersökning av killen.
Senast redigerad av Allasmeknamn 2019-12-04 kl. 10:27.
Citera
2019-12-04, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Många intressanta inlägg i tråden, tyvärr har det på sistone mest varit massa vidriga kommentarer och folk som tydligen inte läser vad MOD har skrivit innan man postar i tråden.

Jag tycker detta verkar vara en kontrollerande, svartsjuk kille som dödade sin flickvän efter ett stort bråk. Fick panik och började googla hur han skulle bli av med kroppen. Jag är osäker på om han ringde pappan innan eller efter han började stycka. Tror det skedde i lägenheten för att nyfikna grannar och ett rätt central läge gör det nog svårt att släpa ut ett helt lik utan någon skulle upptäcka det. Säkert lagt in kroppsdelar i stora soppsäckar och kört iväg med det, fått hjälp av sin pappa med det.
Jag hade också spytt i bilen om jag gjort vad han gjorde fy fan.

Vet inte hur delaktig pappan är men i den kulturen hade en pappa offrat sitt eget liv för sin son till den utsträckning att han hade tagit på sig skulden och låtsas det var han som utförde dådet, för att rädda sin son och ge sonen chansen att leva vanligt. Tror dock utredarna har bra med bevis mot killen för att sätta dit honom.

Enl trådsanning har man hittat huvudet utan ögon, jäkligt absurd att plocka ut ögonen, så helt rätt med en psykiatrisk undersökning av killen.
Det sista du skriver: som du säger, en trådsanning. Finns inget alls som ännu bekräftar vilken kroppsdel det gäller.
Citera
2019-12-04, 10:35
Medlem
monocerotiss avatar
Kort sammanfattning..
MGM är GM
Mordet har begåtts i GM lägenhet
Polisen hittade blod, samt att blodhundar markerade. (inga normala mängder)
Efter polisen sökt intensivt i soprummet har GM gjorts sig av med div "fynd" med spår från W
GM häktades kort därefter
DNA klart. Misstankarna stärkts
---------------------------------
Händelseförlopp MIN TEORI
Transportstyckning sker ( Av GM eller med en medhjälpare)
OM elförbrukningen steg under Fredag/Lördag är min teori att det kokas mycket vatten i tro att det skulle sanera bort blod i badkar/dusch kanske i samband med avloppsrens ca 55 grader tror jag är max tillåten temp i bostäder ur varmvattenkranen.

GM lånar sin pappas bil eller får hjälp att göra sig av med W
MGM2 med stor säkerhet pappan förhörs om medhjälp till mord. Fortfarande misstänkt.

Delar av kroppen sprids fort utloppet av Bäveån då detta är nära GM bostad (stora resurser har varit där)

Mobils övervakningskameror kanske har gett något?

Insats i Varekil... under Torsdag em
W bekräftas död efter fynd av väsentlig viktig kroppsdel av polisen under kvällen.

Jackan tillhörigheter hittas delvis uppbrända på Bulid på andra sidan stan
Är detta W tillhörigheter ville GM att dessa skulle upptäckas med tanke hur synligt det placerades. Rena villospår!

Fyll gärna på med fakta och även tankar.
INGET OM HUR EN KURD FUNGERAR förutom fakta om GM
Citera
2019-12-04, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Om det stämmer att kurdo tishko googlade hur man utför styckmord så kan han nog ha lärt sig ett och annat hur man gör sig av med allt blod. Även om han nu använde klor för att förstöra DNA så hade det ju fortfarande sett skumt ut om vattenreningsverket helt plötsligt fick en massa röd vätska med inslag av klor osv. Och om de inte har hittat spår av detta än, så är sannolikheten att han först ströp eller misshandlade henne tills att hon tuppade av (alternativt drogade henne medvetslös), sedan tog han ut henne i någon skog och började såga av kroppsdelarna och dumpade dem i någon sjö, å eller liknande.

Att kurdo tishko som alla andra kurder inte har mycket bakom pannbenet, innebär inte att han inte kan utföra ett styckmord. Snubben är ju bra korkad dock som gjorde detta; vad hade han räknat med, att han skulle komma undan?

Men varför tror du att minderåriga Wilma (och alla andra tjejer i hennes ålder) var så naiv? Hur kommer det sig tror du att hennes föräldrar gav bort henne till en 20+ årig kurd? Man tycker ju att samhället borde ha fattat galoppen efter våldtäktskurden Soran Ismail och ett rad antal kurdiska hedersmord genom åren, men Wilma var så naiv just eftersom hennes föräldrar är liberala och uppfostrade henne så här.

Du är väldigt emotionell och kan inte tänka klart i den här frågan. Den juridiska skulden ligger på Tishko Shabaz Ahmed; det moraliska ansvaret vilar på Wilma, hennes föräldrar, mainstream media och staten, eftersom de alla okejar och uppmuntrar såna här relationer.

Det är klart att styckmordet är Tishko's fel, men Wilma borde ha vetat bättre, och anledningen till att hon inte gjorde det beror på att samhället lurar i unga kvinnor att muslimer är goda människor.

Jag skyller på kurdo tishko och hela hans tjocka släkt om de var inblandade, din korkade idiot. Bara för att Tishko styckmördade henne och att han obestridligt är skyldig och att det var hans fel, så innebär det inte att det är okej eller riskfritt att vara så ansvarslös och omdömeslös som Wilma faktiskt var, och att hon inte var funtad på det sättet utan anledning. Hade hennes föräldrar (i synnerhet pappan) gett henne en bättre uppfostran så hade hon undvikit rovdjur som kurdo tishko till att börja med, och varit vid livet idag.

Wilmas pappa måste vara en riktig svensk fjant och hen. Visst, det var nog svårt att vara ihop med en svensk häxa som troligen mamman har varit. Men cuckifieringen är uppenbar här. Att som pappa tillåta sin söta 17-åriga korkade dotter att vara ihop med sånt här brunt muslimpack som kurder är.
Citera
2019-12-04, 10:46
Medlem
Labanoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monocerotis
Kort sammanfattning..
MGM är GM
Mordet har begåtts i GM lägenhet
Polisen hittade blod, samt att blodhundar markerade. (inga normala mängder)
Efter polisen sökt intensivt i soprummet har GM gjorts sig av med div "fynd" med spår från W
GM häktades kort därefter
DNA klart. Misstankarna stärkts
---------------------------------
Händelseförlopp MIN TEORI
Transportstyckning sker ( Av GM eller med en medhjälpare)
OM elförbrukningen steg under Fredag/Lördag är min teori att det kokas mycket vatten i tro att det skulle sanera bort blod i badkar/dusch kanske i samband med avloppsrens ca 55 grader tror jag är max tillåten temp i bostäder ur varmvattenkranen.

GM lånar sin pappas bil eller får hjälp att göra sig av med W
MGM2 med stor säkerhet pappan förhörs om medhjälp till mord. Fortfarande misstänkt.

Delar av kroppen sprids fort utloppet av Bäveån då detta är nära GM bostad (stora resurser har varit där)

Mobils övervakningskameror kanske har gett något?

Insats i Varekil... under Torsdag em
W bekräftas död efter fynd av väsentlig viktig kroppsdel av polisen under kvällen.

Jackan tillhörigheter hittas delvis uppbrända på Bulid på andra sidan stan
Är detta W tillhörigheter ville GM att dessa skulle upptäckas med tanke hur synligt det placerades. Rena villospår!

Fyll gärna på med fakta och även tankar.
INGET OM HUR EN KURD FUNGERAR förutom fakta om GM

Bra sammanfattning.
Men de brända sakerna hittades väl ovanför Dynamitbacken bortanför Rimners-området om jag fattat rätt. Där vid sandhögarna i närheten av bågskytteklubben?
Senast redigerad av Labanos 2019-12-04 kl. 10:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in