Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2020-06-16, 12:43
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Jag tycker själv supermycket om analsex men föredrar om det är i alla fall 60/40 till framsidans fördel

Ett "perfekt" samlag innehåller ju oralt, vaginalt och analt sex i en lämplig kvot. Med mig och min kvinna skulle jag tro att fördelningen ofta är något i stil med 20-30-50 %.
Citera
2020-06-16, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Jag ser inget fel i detta. Jag hade ett ex som jag alltid knullade i röven och som dessutom alltid slickade av kuken efteråt och sa rent ut att hon njöt av smaken av sin egen skit på den.

Ja för det brukar ju vara väldigt mycket skit på kuken efter analt sex 😂
Mycket snack oskulden
Citera
2020-06-16, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Ja för det brukar ju vara väldigt mycket skit på kuken efter analt sex 😂
Mycket snack oskulden

Vi säger väl det då
Citera
2025-12-07, 11:30
Medlem
Gingers avatar
Vi öppnar denna tråd igen då jag förstod att jag inte var ensam.

Jag har förstått att jag är satt på denna jord för att knulla så mycket röv jag bara kan
Citera
2025-12-07, 15:44
Medlem
Jag är en tjej som älskar analt. När jag har ONS så blir det bara analt och oralt. Dels för att jag älskar det men även för att inte bli gravid. Ingen kille har protesterat än.
Citera
2025-12-07, 16:43
Medlem
Galejans avatar
Riktigt smala unga tjejer utan byst ska knullas i röven. Först rimmar man dem ordentligt och sedan tar man dem bakifrån i analen och avslutar med att kräma dem i röven. Det är oerhört upphetsande.
Citera
2025-12-07, 17:20
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Riktigt smala unga tjejer utan byst ska knullas i röven. Först rimmar man dem ordentligt och sedan tar man dem bakifrån i analen och avslutar med att kräma dem i röven. Det är oerhört upphetsande.

Lite nyfiken bara, när hände det senast då?
Citera
2025-12-07, 17:27
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Lite nyfiken bara, när hände det senast då?
Ett par år sedan, dock rimmades det inte eftersom det var en köpeflicka. Men när det handlat om unga kvinnor som man har en annan typ av relation till har även rumpan slickats. Det har ofta varit uppskattat.

Tyvärr lär sådana här äventyr bli allt sällsyntare allteftersom åren går. Det har redan blivit så illa att tillgången till den här typen av unga flickor strypts av naturliga skäl. Man är inte 25 längre. Men än funkar det att betala för njutningen att trycka kuken djupt in i chokladfabriken på någon smal liten tjej.
Citera
2025-12-08, 00:17
Medlem
Theberzerkers avatar
Desperationsläget har blivit "normalläget" hos gemene kvinna idag.
Citera
2025-12-08, 04:55
Medlem
Hehe vilka amatörer ni är. Fina rumpor ska bonkas såklart.

Men bara vart med om att det är sluskiga tjejer som är intresserade. Inte de finaste brudarna tyvärr😢
Citera
2025-12-15, 14:40
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Jag är en tjej som älskar analt. När jag har ONS så blir det bara analt och oralt. Dels för att jag älskar det men även för att inte bli gravid. Ingen kille har protesterat än.
Varför skulle någon protestera? Har man kommit så långt så vill man knulla, och du är säkerligen en fröjd för ögat avklädd så varför skulle någon inte ta chansen bara för att 1/3 hål är ute ur spelet?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in