2019-11-17, 21:40
Medlem
daoenmedbaoens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3000
Som vanligt i Sverige är det extremhögern som står för hot och terror.
Jag hoppas innerligt att du är ironisk.
Citera
2019-11-17, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
I svensk media är allt som inte är ren kommunism högerextremt som det betyder inte att det är nynazister. Polisen sa som sagt var inte mer än att det var ett politiskt budskap. Så du kommer åter bara till nordfronts uppgifter om en gruppering som det inte ens framgår om de känner till.

Jag säger inte att det inte är nynazister men beläggen som du kommer med kokar ned till nästan ingenting.

Det håller jag inte med dig om men även om det skulle stämma så kan.jag inte kpmma på någon annan gruppering som skulle göra såhär. Jag gav dig ett 3-stegs upplägg flr annars hade någon kommit in och hävdat att det var ljug att det fanns ett budskap öht.
Citera
2019-11-17, 21:46
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daoenmedbaoen
Jag hoppas innerligt att du är ironisk.

Svensken är tyvärr just så korkad, de tycker att sprängningar av bostadshus och avrättningar av mammor med bäbisar i famnen inte är något att uppröras över men när till slut någon hänger upp några dockor då är det panik. Givetvis måste några svenskar förr eller senare reagera och göra motstånd men detta är snarast ett sundhetstecken.

Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Det håller jag inte med dig om men även om det skulle stämma så kan.jag inte kpmma på någon annan gruppering som skulle göra såhär. Jag gav dig ett 3-stegs upplägg flr annars hade någon kommit in och hävdat att det var ljug att det fanns ett budskap öht.

Din bristande fantasi är knappast ett belägg för något annat än att du har dålig fantasi.
Citera
2019-11-17, 21:56
Medlem
Citat:
Din bristande fantasi är knappast ett belägg för något annat än att du har dålig fantasi.

Eller för att nassar ofta snackar om att hänga politiker och journalister. Hade det varit ett gatstensrelaterat hot så hade jag tånkt att det var extremvänster. Det är väl.snarare nassarna som har dålig fantasi?
Citera
2019-11-17, 22:00
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Eller för att nassar ofta snackar om att hänga politiker och journalister. Hade det varit ett gatstensrelaterat hot så hade jag tånkt att det var extremvänster. Det är väl.snarare nassarna som har dålig fantasi?

Att du påstår att nassar ofta säger så är inget belägg, det måste du väl förstå?
Citera
2019-11-17, 22:07
Medlem
Citat:
Att du påstår att nassar ofta säger så är inget belägg, det måste du väl förstå?

Nä, det förstår jag men när något som derta sker och de belägg som finns pekar mot nazis så blir man knappast förvånad eller tänker att det var speciellt fantasifullt.
Citera
2019-11-17, 22:17
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nä, det förstår jag men när något som derta sker och de belägg som finns pekar mot nazis så blir man knappast förvånad eller tänker att det var speciellt fantasifullt.

Nej att man inte blir förvånad om det visar sig vara så är en sak men det är inte detsamma som att säga att det finns belägg för att det är så.

Själv tycker jag det är naturligt och t.o.m. sunt att en del svenskar förr eller senare reagerar och säger att nu får det vara nog, även om dockor är rätt harmlösa i relation till det man protesterar emot.
Citera
2019-11-17, 22:31
Medlem
Julskinkatos avatar
Kan va falseflag också. Som för några år sen när det sprayades hakkors på moskéer.

Lite märkligt påhitt iofs men egentligen ingenting mot att systematisk förtrycka och utplåna en kultur och ett folk. Byta ut oss mot afrikaner och muslimer.

Visst, politikerna "lydde bara order" uppifrån osv.

Nej det är inte dockor som är problemet i Sverige utan det är Bonniers, sossarna, Reinfeldtarna. Mfl batikhäxor och islamister. Som av egennytta och sjuk naivitet förstör vårt land.
Citera
2019-11-17, 22:32
Medlem
Citat:
Nej att man inte blir förvånad om det visar sig vara så är en sak men det är inte detsamma som att säga att det finns belägg för att det är så.

Själv tycker jag det är naturligt och t.o.m. sunt att en del svenskar förr eller senare reagerar och säger att nu får det vara nog, även om dockor är rätt harmlösa i relation till det man protesterar emot.

Du får väl se det som en parentes jag gav ju belägg för påståendet också i samma inlägg.

Jo, jag misstänkte att du tycker att detta var bra. Det är ju det jag säger: aktionen skriker nasserunkfantasi. Det är en sån där 'preach to the choir' aktion. Ingen utanför den egna rörelsen tycker att det är något annat än idiotiskt, mentalstört och jävligt onödigt. Fattar inte varför man i samma veva ska göra allt för att hävda att någon annan står bakom det när man tycker att det var så jävla bra.
Senast redigerad av enhalvboj 2019-11-17 kl. 22:36.
Citera
2019-11-17, 22:49
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du får väl se det som en parentes jag gav ju belägg för påståendet också i samma inlägg.

Jo, jag misstänkte att du tycker att detta var bra. Det är ju det jag säger: aktionen skriker nasserunkfantasi. Det är en sån där 'preach to the choir' aktion. Ingen utanför den egna rörelsen tycker att det är något annat än idiotiskt, mentalstört och jävligt onödigt. Fattar inte varför man i samma veva ska göra allt för att hävda att någon annan står bakom det när man tycker att det var så jävla bra.

Som jag skrev kokade beläggen ned till nordfronts uppgifter som inte innehöll info om de ens kände gruppen som det pratades om.

Och det är klart det är bra om folk till slut reagerar mot krigstillståndet i landet som skördar människoliv.
Citera
2019-11-17, 22:53
Medlem
Citat:
Som jag skrev kokade beläggen ned till nordfronts uppgifter som inte innehöll info om de ens kände gruppen som det pratades om.

Och det är klart det är bra om folk till slut reagerar mot krigstillståndet i landet som skördar människoliv.

Tja, du jad om belägg och du fick belägg. Jag sa aldrig något om hur bra beläggen var.

Krig alltså... suck,,, konstigt att folk söker sig hit ifrån ett krig till ett annat istället för att dra någonstans där det inte är krig. Antar att det är världskrig!
Senast redigerad av enhalvboj 2019-11-17 kl. 22:56.
Citera
2019-11-17, 22:56
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Tja, du jad om belägg och du fick belägg. Jag sa aldrig något om hur bra beläggen var.

Krig alltså... suck,,,

Du räknade upp en massa saker som visade sig vara luft men hade en sak med viss relevans.

Nu har t.o.m. experter uttalat sig om att situationen i Sverige saknar motstycke annat än i krigszoner så det är inte överord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in