2019-11-15, 04:01
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franticiality
Han tog av sig skorna iaf
Haha det är fan det värsta, när nån jävla vvs-tönt ska byta packning i en kran och klampar in i ett par skitiga arbetarkängor som om han vore en riktig byggarbetare och skitar ner allt. Hantverkare alltså, litar fan inte på nån av dem.

Pissar i vasken gör de tydligen också...
Citera
2019-11-15, 05:34
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Jaha. Vad är problemet? (Alltså inte äckel-känslor utan konkret.)
Citera
2019-11-15, 06:00
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Öst statare..

Ja men oavsett härkomst så är det en husbög som trampat i klaveret.. det enda bra med husbyggare/fuskbyggare är att vi på infra slipper dessa fuskande halvmongon 🤢🤢🤢
Citera
2019-11-15, 06:25
Medlem
sunrays avatar
Säger som George i Seinfeld när han blev ertappad med att pinka i duschen.
It's all pipes.
Citera
2019-11-15, 06:58
Bannlyst
Folk har verkligen stora problem i livet.
Citera
2019-11-15, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag undrar mest varför man har kattkamera ... och om det verkligen är lagligt att övervaka hantverkare med kamera utan att de är informerade om det.
Eh så du undrar mest om det är tillåtet att ha en kamera i sitt eget hem?

Är du orolig för att det kan bli kränkande fotografering nu när hantverkaren tog fram slangen på fel ställe?

Skulle aldrig anlita hantverkare själv så jag behöver ingen kattkamera
Citera
2019-11-15, 07:03
Medlem
Som om det här är en nyhet?

Har pissats i vaskar och golvbrunnar i alla tider.

Gå vidare din katthäxa.
Citera
2019-11-15, 07:12
Medlem
Jag har effektivisera min kvällsrutin genom att pissa i handfatet samtidigt som jag borstar tänderna.
Citera
2019-11-15, 07:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrancysBelle
Eh så du undrar mest om det är tillåtet att ha en kamera i sitt eget hem?

Är du orolig för att det kan bli kränkande fotografering nu när hantverkaren tog fram slangen på fel ställe?

Skulle aldrig anlita hantverkare själv så jag behöver ingen kattkamera
Jag funderade mest på rätten att filma någon på dennes arbetsplats utan att det getts information om att arbetsplatsen är kameraövervakad.

För hantverkaren är ju detta en arbetsplats.
Citera
2019-11-15, 07:18
Medlem
BlueSnows avatar
Citat:
Jag undrar mest varför man har kattkamera ... och om det verkligen är lagligt att övervaka hantverkare med kamera utan att de är informerade om det.

Eller så hade de/denne katt och är van att ha kameran igång och detta skedde av en slump - att man såg dessa?

Hade säkert varit roligt att se vad fan mina katter höll på med under dagen när jag var borta.

Men just ja, du tjatar bara sönder trådar om hundar och de ligger ju snällt i soffan under tiden du jobbar. Om du nu gör det.
Citera
2019-11-15, 07:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSnow
Eller så hade de/denne katt och är van att ha kameran igång och detta skedde av en slump - att man såg dessa?

Hade säkert varit roligt att se vad fan mina katter höll på med under dagen när jag var borta.

Men just ja, du tjatar bara sönder trådar om hundar och de ligger ju snällt i soffan under tiden du jobbar. Om du nu gör det.
Nej, mina hundar har inte varit välkomna i soffan, utan har fått hålla sig på golvet. Vad det nu har med saken att göra.

Det spelar väl ingen roll om det handlar om att man medvetet spelar in hantverkaren eller inte. Frågan var om man får kameraövervaka hantverkare på deras arbetsplats utan att informera dem om att så sker.
Citera
2019-11-15, 08:16
Medlem
Citat:
Nej, mina hundar har inte varit välkomna i soffan, utan har fått hålla sig på golvet. Vad det nu har med saken att göra.

Det spelar väl ingen roll om det handlar om att man medvetet spelar in hantverkaren eller inte. Frågan var om man får kameraövervaka hantverkare på deras arbetsplats utan att informera dem om att så sker.

Det borde finnas kameror precis överallt i detta land .Det är bara vänsteridioter som har ont av att bli filmade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in