Citat:
Ursprungligen postat av
Adrenalina23
Tack för intressant info! Vet du om dessa killar är springpojkar till några äldre lite "kändare" kriminella eller om de har ett eget nätverk?
Nej det tror jag inte.
Vill inte kalla deras "buissnes" som ett nätvärk utan mer som kompis gäng där man har ett starkt band med sina barndomsvänner och gör "bus" tillsammans.
Ahm*d Beir*kd*r,18år har väll haft en bild som springpojke när han var liten men i nuläget inte, som jag skrev tidigare så är dessa 3 troligen "sjävständigt" kriminella och då inte jobbar ÅT någon men har dock "connections" med äldre kriminella.
De kan man ju anta på vart var och en av dessa 3 hänger och vistas, vilka vänner dem har på sociala medier och vilka personer dem syns med ute. Dock har jag inte info om Al*x Ad*lsgård(17åringen)
Ahm*d Beir*kd*r,18åringen, syns mycket på Fosie så kanske har lite kompanioner där, hans syns mycket med busar från Rosengård(Bennetsväg) också.Har personligen sätt han röja och låta med sina "gangstrars" ute. Nydala och Hermodsdal är väll där han är mest( det glömde jag nämna tidigare)
M*rio Kn*z*vic,16 åringen, syns mycket på Södra Sofielund(Seved) och Rosengård(Kryddgården) ute på stan är han synlig med lite grövre kriminella än Ahm*d Beir*kd*r,18 åringen, och därför misstänker man att det var ett bråk mellan dem för att dem tydligen inte umgås..hundra är man inte men ganska så säker.