Citat:

Ursprungligen postat av 
skillnad

Jag diskuterar Nick Fuentes i huvudsak utifrån en amerikansk kontext. Vad som sker i Sverige är såklart en viktig diskussion men jag kan inte riktig se hur det är relevant här?

Egentligen inte, men eftersom vi lever i Sverige så har jag svårt att låta bli att inte se detta med ett svenskt perspektiv också.
	Citat:

Fast det intressanta är att Nick Fuentes inte fått det minsta inflytande genom någon parlamentarisk process. Tvärt om så har han växt organiskt helt på egen hand och blivit så stor att judarna nu är helt hysteriska.

Och detta är inspirerande och ett gott exempel på att DET GÅR att förändra utan att starta det femtioelfte nationalistpartiet i Sverige, och där folk på Flashback på allvar menar att det är i röstlokalerna förändring sker. Ha ha ha. Ops här är jag med mitt svenska perspektiv igen.
	Citat:

Men som du har märkt vill ju många superduper nationalister som inte gillar allt han säger inte tro det är möjligt varför det måste vara ZOG som ligger bakom hans framgång.

Man skulle lugnt kunna argumentera för att det i själva verket är dessa idioter som faktiskt är "zog-agenter" i och med att de försöker konstant förstora judarnas inflytande och pusha för defaitism. Liksom "det är ingen idé, de har redan vunnit, de kontrollerar allt"-typ av snack. Naturligtvis finns det infiltratörer och concerntroll, men tror den stora majoriteten av dessa inlägg kommer från idioter/puckon som har väldigt binärt tänkande.
Har ej kollat, men förvånar mig inte det minsta om det stämmer. Så svenska nationalister är alltså fortfarande grälsjuka fåntrattar med andra ord. Finns absolut ingen anledning att snacka skit om Fuentes i dagens läge, och jag fattar verkligen inte varför någon som kallar sig svensk nationalist skulle göra det till att börja med, även OM man skulle starkt ogilla honom. Känns lite som en parallell till hur Åkesson/SD minsann skulle "ta avstånd" från Trump inför valet 2016. Svenskar får rycka upp sig och inte skita i brallan så fort någon säger "något radikalt".
	Citat:

Ursprungligen postat av 
skillnad

Det börjar hetta till på allvar. Det börjar mer och mer se ut som Tucker Carlson's intervju med Nick är en milstolpe inom amerikansk politik. 
Som jag ser det verkar det som det är just vad Nick vill, och något som måste ske. Så länge judarna och deras utpressade pedofiler och nyttiga idioter inom det republikanska partiet åtnjuter fritt spelrum från "högern" kommer ingen kunna rubba deras politiska grepp inom amerikansk politik. Och nu står framträdande judar på konferenser och skriker om hur Nick och Tucker med flera bör "tas om hand". Rena hot med andra ord.

Dessa maktjudar verkar inte kunna kontrollera sina impulser/känslor när det gäller just "antisemtism" (översättning: kritisk mot Israel och/eller judarnas inflytande). De framstår verkligen som judekarikatyren/memen "Oy vey, shut it down!!!" med en hånfull jude leendes bakom ett draperi.
	Citat:

Nick trollar även en sittande senator i Ted Cruz och får han att tappa kontrollen 

Nick:Cruz:

Ah Ted "jag vet inte hur många som bor i Iran" Cruz. Han är en stor oallmänbildad clown som ingen borde ta på allvar. Han är ett slående bevis på hur bedrägligt verbal intelligens är.