2023-10-10, 20:10
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 167-steg-kvar
Ja, Keith Woods är bra, jämte flera andra Twitter-profiler, som exempelvis https://twitter.com/Lucas_Gage_

Nick Fuentes kan för övrigt följas här: https://twitter.com/autumngroyper.

Ovanstående trio har senaste veckan medverkat i flera direktsända twitter space, samtidigt. Tyvärr inga som spelats in... tyvärr. Nick har varit lysande briljant i sina analyser.

En skarp kontrast, i en tid där väldigt många masker fallit av och visat sina verkliga lojaliteter.
Kommer ihåg Lucas Gage sedan jag först hörde honom i Radio Frammåt för massa år sedan och jag inte förvånad att han nu blivit en rätt framträdande person i Amerika först/jude medvetna sfären. Keith Woods är såklart bra och det är intressant hur denna "vitnationalistiska-sfär", trots massiv censur, växer både på djupet och på bredden bakom Nick.
Senast redigerad av skillnad 2023-10-10 kl. 20:43.
Citera
2023-10-11, 23:19
Medlem
167-steg-kvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Ja, Nick har gjort mycket bra senaste tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Kommer ihåg Lucas Gage sedan jag först hörde honom i Radio Frammåt för massa år sedan och jag inte förvånad att han nu blivit en rätt framträdande person i Amerika först/jude medvetna sfären. Keith Woods är såklart bra och det är intressant hur denna "vitnationalistiska-sfär", trots massiv censur, växer både på djupet och på bredden bakom Nick.

Ja, det är verkligen intressant att se, i realtid dessutom. Den sionistiska entiteten har spelat motståndaren schack matt, vunnit precis alla slag och propagandakrig som funnits att vinna. Så otroligt många masker har senaste tiden åkt av och visat sina verkliga rätta jag, vissa av dem mer väntade, andra mindre. En folkmordshetsande "alternativmedia" och självständiga influensers, lajvandes nationella... bara så jäkla patetiskt se. Men dockmästarna är skickliga, oerhört förslagna, det måste man ge dem.

Enda slagfältet där fortfarande all krut, rök och damm inte lagt sig är Twitter, som nu är under massiv attack och stark press. Men folk börjar så smått vakna, trötta på alla lögner som serveras dem, törstande efter uppriktighet och sanning.

Det är befriande skönt se dessa twitterljus som Nick - Keith - Lucas med flera... i en annars så mörk tunnel.

Ett livesänt folkmord - i realtid.

En blodtörstig själlös entitet, högljutt skrikandes på mer blod, mer bomber och fler offer.

Fy fan.
Citera
2023-10-12, 20:03
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ja, det är verkligen intressant att se, i realtid dessutom. Den sionistiska entiteten har spelat motståndaren schack matt, vunnit precis alla slag och propagandakrig som funnits att vinna. Så otroligt många masker har senaste tiden åkt av och visat sina verkliga rätta jag, vissa av dem mer väntade, andra mindre. En folkmordshetsande "alternativmedia" och självständiga influensers, lajvandes nationella... bara så jäkla patetiskt se. Men dockmästarna är skickliga, oerhört förslagna, det måste man ge dem.

Enda slagfältet där fortfarande all krut, rök och damm inte lagt sig är Twitter, som nu är under massiv attack och stark press. Men folk börjar så smått vakna, trötta på alla lögner som serveras dem, törstande efter uppriktighet och sanning.

Det är befriande skönt se dessa twitterljus som Nick - Keith - Lucas med flera... i en annars så mörk tunnel.

Ett livesänt folkmord - i realtid.

En blodtörstig själlös entitet, högljutt skrikandes på mer blod, mer bomber och fler offer.

Fy fan.
Vilka syftar du på?

Mjo. Garanterat en mycket större massa än vad många kanske tror. Bara Nick, Keith och Lucas har ett ganska brett spektrum följare som säkert består av flera miljoner. Tycka vad man vill om Nick, men han spelar definitivt byxorna av hela det judiska etablissemanget när han väl ges chansen.
Senast redigerad av skillnad 2023-10-12 kl. 20:10.
Citera
2023-10-13, 00:35
Medlem
167-steg-kvars avatar
Citat:
Vilka syftar du på?
End Wokeness - Charlie Kirk - Libs of TikTok - Laura Loomer... för att nämna några, listan kan göras deprimerande lång. Kanske lite enfaldigt och naivt av mig, men trodde faktiskt det fanns betydligt mer America First i ryggraden hos vissa av dessa profiler, nämnda som icke nämnda. Ganska många som jag inte direkt närmare eller mer aktivt följer, men de har funnits där i flödets periferi. Men kriget Palestina - Israel har visat vara en vattendelare av rang. Maskerna föll och dolde dessa genuina fullblodssionister och/eller betalda agenter. Vilka som är vad och med vilket syfte är mer svårt avgöra, men det spelar i det stora sammanhanget ingen större roll heller.

Vad avser det svenska perspektivet är det om möjligt ännu mer svärta... jag finner knappt en endaste som inte springer i sionismens kloakrännor och ärenden. Då har jag ändå trålat svenska Twitter ganska så väl. Från så kallade "alternativmedia", olika "influensers" till mer autonoma självständiga. Liksom tack för kaffet och ridå.

Citat:
Mjo. Garanterat en mycket större massa än vad många kanske tror. Bara Nick, Keith och Lucas har ett ganska brett spektrum följare som säkert består av flera miljoner. Tycka vad man vill om Nick, men han spelar definitivt byxorna av hela det judiska etablissemanget när han väl ges chansen
När han väl får chansen!
Bara en fråga om tid innan hans konto raderas igen, garanterat. Vi är endast kuggar i matrixen, tillåtandes bilda och fösa opinion framför oss, tills vi inte tillåts.

Truth dies in darkness.
Citera
2023-10-13, 00:49
Medlem
Citat:
Vilka syftar du på?

Mjo. Garanterat en mycket större massa än vad många kanske tror. Bara Nick, Keith och Lucas har ett ganska brett spektrum följare som säkert består av flera miljoner. Tycka vad man vill om Nick, men han spelar definitivt byxorna av hela det judiska etablissemanget när han väl ges chansen.

https://twitter.com/autumngroyper/status/1712585947483615541
May Allah awaken the people and help them to see the evil doings of Israel and the United States
Nick går längre än Pär-Ingrid och de andra NMR-gubbarna vad gäller "Religionsfrihet!".
Citera
2023-10-13, 09:16
Medlem
167-steg-kvars avatar
Citat:
Twitter won’t let me join spaces on this account anymore ⚠️

https://twitter.com/autumngroyper/status/1712712232612573304
Fuentes, några minuter sedan.
Har hänt mig några gånger tidigare också, kan tillfälligtvis bara vara en bugg. Om det är detta space som avses https://twitter.com/i/spaces/1OyJAWPZXVzKb/peek låter jag vara osagt, men https://twitter.com/Kahlissee och https://twitter.com/ShaykhSulaiman har sedan kriget Palestina - terrorstaten Israel utbröt, hållit i flera intressanta space.
Citera
2023-10-13, 15:25
Medlem
baggebo1s avatar
Fuentes dekonstruktion av Ben Shapiro häromdagen är så jävla bra:

https://cozy.tv/nick/replays/2023-10-12

1:57 in. Fuentes eldar upp sig själv sakta men säkert till fantastiska höjder.

Väldigt intelligent. Väldigt kunnig. Väldigt pedagogisk.
Citera
2023-10-13, 20:41
Medlem
skillnads avatar
Citat:
End Wokeness - Charlie Kirk - Libs of TikTok - Laura Loomer... för att nämna några, listan kan göras deprimerande lång. Kanske lite enfaldigt och naivt av mig, men trodde faktiskt det fanns betydligt mer America First i ryggraden hos vissa av dessa profiler, nämnda som icke nämnda. Ganska många som jag inte direkt närmare eller mer aktivt följer, men de har funnits där i flödets periferi. Men kriget Palestina - Israel har visat vara en vattendelare av rang. Maskerna föll och dolde dessa genuina fullblodssionister och/eller betalda agenter. Vilka som är vad och med vilket syfte är mer svårt avgöra, men det spelar i det stora sammanhanget ingen större roll heller.

Vad avser det svenska perspektivet är det om möjligt ännu mer svärta... jag finner knappt en endaste som inte springer i sionismens kloakrännor och ärenden. Då har jag ändå trålat svenska Twitter ganska så väl. Från så kallade "alternativmedia", olika "influensers" till mer autonoma självständiga. Liksom tack för kaffet och ridå.

När han väl får chansen!
Bara en fråga om tid innan hans konto raderas igen, garanterat. Vi är endast kuggar i matrixen, tillåtandes bilda och fösa opinion framför oss, tills vi inte tillåts.

Truth dies in darkness.
Jo, du va naiv. Det är själva uppgiften dessa figurer har, dvs att grindvakta när det väl gäller.

Försvinner Nick och andra kommer det dyka upp nya. Enda hoppet judemaffian med ADL i spetsen har är att i princip censurera hela X så att det blir närmast oanvändbart. Vilket de såklart försöker hela tiden.
Citera
2023-10-14, 11:30
Medlem
167-steg-kvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Fuentes dekonstruktion av Ben Shapiro häromdagen är så jävla bra:

https://cozy.tv/nick/replays/2023-10-12

1:57 in. Fuentes eldar upp sig själv sakta men säkert till fantastiska höjder.

Väldigt intelligent. Väldigt kunnig. Väldigt pedagogisk.
Tack för länken.

Bara att instämma. Kan inte låta bli imponeras av honom, också med tanke på att han precis bara fyllt 25 år.

Citat:
Jo, du va naiv. Det är själva uppgiften dessa figurer har, dvs att grindvakta när det väl gäller.

Ja. Nätverket av informationskrigets och propagandaslagfältets marktrupper (grindvakter) har partiellt avslöjat sig och visat sig vara mer raffinerat förslaget, än många nog egentligen först kunnat ana. Senaste Israelkonflikten som alla nu kan bevittna i realtid, har för många varit en rejäl ögonöppnare. Kanske inte så mycket för oss mer "vakna" utan mer hos de vanliga sanningssökande och andra "normies" så att säga. Mycket tillfredsställande kunna notera detta.

Citat:
Försvinner Nick och andra kommer det dyka upp nya. Enda hoppet judemaffian med ADL i spetsen har är att i princip censurera hela X så att det blir närmast oanvändbart. Vilket de såklart försöker hela tiden.

Jag är kanske inte lika optimistiskt här, försöker se det hela mer realistiskt (inte för att du inte gör det) men vi vet hur radikal och infernaliskt förslagen denna fiende är och opererar. Utan gå närmare gå in på det (blir för mycket OT antar jag) så kanske X inte är det som X vill utge sig för att vara. Algoritmstyrningen jämte shadowbanningen och all annan informationsinhämtning, är något så diaboliskt skickligt utformat, likaså ligger bakdörrarna fortfarande kvar för ett stort antal underrättelsetjänster, kända som mindre kända. Den öppna koden en sak, no big deal och fine so! Men det är den koden som INTE visas och väldigt få känner till, som oroar mig mer. Spacet med Musk och de tio rabbinerna är vid detta laget episkt, och hintar en del. Men Musks verkliga agenda och plan, hans mer långsiktiga tänkande och hur han fortsättningsvis tänker agera, är det ju väldigt få som känner till.

Musk lättade lite på oxygenkranen och vad som därefter hände, har vi alla kunnat konstatera, det vi redan visste. Det sataniskt nihilistiska och syntetiska uppifrån och ned, till folket, är chanslöst mot det organiska, det humanistiska och sunda.

Men åter till Nick med vänner. Det är som du och baggebo är inne på. De växer på bredden och djupet, naturligtvis väldigt mycket på grund av det de gör och hur de gör det. De är jäkligt bra på det helt enkelt. Men hur ser det egentligen ut bakom denna trio med Nick, Keith och Lucas? De är stora talanger - i mångt och mycket också ledare. Sådana här talanger, ledare och profiler växer tyvärr inte på träd...

Detta har också fienden noterat. Tar inte X hand om dem på adekvat tillfredsställande sätt, ska vi nog inte hysa några illusioner om att fienden, inte har adekvata tillfredsställande lösningar på det.

Men fortsättning följer och den ser onekligen intressant ut. Betydligt mer ljust optimistiskt, än jag förra vintern såg det på.
Senast redigerad av 167-steg-kvar 2023-10-14 kl. 11:40.
Citera
2023-10-14, 11:54
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ja. Nätverket av informationskrigets och propagandaslagfältets marktrupper (grindvakter) har partiellt avslöjat sig och visat sig vara mer raffinerat förslaget, än många nog egentligen först kunnat ana. Senaste Israelkonflikten som alla nu kan bevittna i realtid, har för många varit en rejäl ögonöppnare. Kanske inte så mycket för oss mer "vakna" utan mer hos de vanliga sanningssökande och andra "normies" så att säga. Mycket tillfredsställande kunna notera detta.
Japp!

Citat:
Jag är kanske inte lika optimistiskt här, försöker se det hela mer realistiskt (inte för att du inte gör det) men vi vet hur radikal och infernaliskt förslagen denna fiende är och opererar. Utan gå närmare gå in på det (blir för mycket OT antar jag) så kanske X inte är det som X vill utge sig för att vara. Algoritmstyrningen jämte shadowbanningen och all annan informationsinhämtning, är något så diaboliskt skickligt utformat, likaså ligger bakdörrarna fortfarande kvar för ett stort antal underrättelsetjänster, kända som mindre kända. Den öppna koden en sak, no big deal och fine so! Men det är den koden som INTE visas och väldigt få känner till, som oroar mig mer. Spacet med Musk och de tio rabbinerna är vid detta laget episkt, och hintar en del. Men Musks verkliga agenda och plan, hans mer långsiktiga tänkande och hur han fortsättningsvis tänker agera, är det ju väldigt få som känner till.

Musk lättade lite på oxygenkranen och vad som därefter hände, har vi alla kunnat notera. Det sataniskt nihilistiska och syntetiska uppifrån och ned, till folket, är chanslöst mot det organiska, det humanistiska och sunda.

Men åter till Nick med vänner. Det är som du och baggebo är inne på. De växer på bredden och djupet, naturligtvis väldigt mycket på grund av det de gör och hur de gör det. De är jäkligt bra på det helt enkelt. Men hur ser det egentligen ut bakom denna trio med Nick, Keith och Lucas? De är stora talanger - i mångt och mycket också ledare. Sådana här talanger, ledare och profiler växer tyvärr inte på träd...

Detta har också fienden noterat. Tar inte X hand om dem på adekvat tillfredsställande sätt, ska vi nog inte hysa några illusioner om att fienden, inte har adekvata tillfredsställande lösningar på det.

Men fortsättning följer och den ser onekligen intressant ut. Betydligt mer ljust optimistiskt, än jag förra vintern såg det på
Förutom radikal, infernalisk och diabolisk, är fienden även övernitisk, psykotisk och går alltid för långt, precis som de gör nu. Det intressanta är inte vad vi vet eller ej om Musk eller någon annan storspelare, utan helt enkelt att sanningen kommer fram så mycket som möjligt. Jag drar personligen inga större växlar på om Musk träffar en miljon rabbiner, frågan man skall ställa sig är om det berömda Overton-fönstret med hjälp av Musk flyttas i vår riktning eller ej. Att det pågår censur är naturligtvis en självklarhet och var ett förutsägbart skeende redan innan Musk köpte Twitter. Det kom helt enkelt med paketet. Men det faktum att Musk uppmärksammat Keith Woods kampanj mot ADL talar ju mängder för att han åtminstone försöker låta denna information få plats. Men som sagt, det är inte Musk eller någon annan vi skall sätta allt vårt hopp till. Däremot utnyttja alla möjligheter för att peka ut och pressa tillbaka den judiska satanismen.
Senast redigerad av skillnad 2023-10-14 kl. 12:21.
Citera
2023-10-14, 13:24
Medlem
Nix-registrets avatar
Citat:
End Wokeness - Charlie Kirk - Libs of TikTok - Laura Loomer... för att nämna några, listan kan göras deprimerande lång.
Just de personerna har väl alltid framställt sig som Israelaktivister i första hand? Flera av dem är judar själva, Kirk arbetar för judar.

Jag har inte följt med i det här, men är det några som har framställt sig som ickesionister som nu har bytt fot?
Citera
2023-10-25, 18:02
Medlem
baggebo1s avatar
Nick Fuentes ska debattera Alex Jones idag. Ämnet är Israel/Palestina. Kan bli intressant. Om jag läst och konverterat tiderna rätt ska det börja klockan 1900 ikväll. Man lär kunna se det nånstans på cozy.tv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in