Citat:
Ursprungligen postat av
Jack.Cates
Invandrare tas hit, placeras i skitområden som Lindängen, Rosengård och andra rövhål. Har du varit eller bott i dessa områden? Har du haft en sliten hyresrätt på Ramels väg? Vilka framtidsutsikter har du genom att bo där, inte kunna ett skit och ständigt diskrimineras av dem som tagit in dig i landet och gör pengar på dig?
Säger sig själv att dessa invandrare och alla andra fattiga söker till en annan värld för att ta sig uppåt. Skall de bara sitta där och ruttna bort och säga "Tack herr direktör af Röfvslickseius på Östermalm, för att jag fick komma hit till ghettot. Jag ska vara en snäll och lydig blatte som skickas runt i olika offentliga projekt så rika svenskar kan göra pengar på mig"?
Ja hu så hemskt de borde bli "placerade" i vita villor i Limhamn och "placerade" på jobb som civilingenjörer. Det kan inte vara tänkt att man ska anstränga sig och göra något själv inte då går det ju helt fel.
"Herr direktör" har inte bjudit hit någon av dem de har dragits hit som av en supermagnet, för i Sverige kan man leva gratis. Sedan visar det vara helt osant man måste faktiskt anstränga sig för varje krona man får. Gör man inte det får man nöja sig med att leva utan BMW och dyra klockor. Emigrera nu, du och alla andra kriminella kostar oss enorma pengar.