2019-10-21, 10:30
Medlem
Imorgon släpps swedbanks delårsrapport. Hur tror ni att det kommer gå? Den har gått upp några procent idag men är osäker. De har iofs stabiliserat situationen och ersatt en stor del av styrelsen men det känns fortfarande rätt oklart. Många är skeptiska och tror att hela banken kommer haverera. Jag tror dessutom att de ska slutgöra sina avtal med finansinspektionen tidigt nästa år, vilket kan gå lite åt båda hållen.

Tankar?
Citera
2019-10-21, 13:14
Avslutad
ser ut som att det värsta är över för den här gången och att det kan vara någon typ av bottenformation?

så ska vi "spela" inför rapport så tror jag gap upp under hög volym kanske 158-160?

men ingen garanti

tänker mer någon typ av större rekyl över vintern?
Citera
2019-10-22, 13:18
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrukPorr
Imorgon släpps swedbanks delårsrapport. Hur tror ni att det kommer gå? Den har gått upp några procent idag men är osäker. De har iofs stabiliserat situationen och ersatt en stor del av styrelsen men det känns fortfarande rätt oklart. Många är skeptiska och tror att hela banken kommer haverera. Jag tror dessutom att de ska slutgöra sina avtal med finansinspektionen tidigt nästa år, vilket kan gå lite åt båda hållen.

Tankar?

Imorgon, inte idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in