2019-10-20, 15:37
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Som tonåring läste jag i en veckotidning att man kunde ta bort leverfläckar med vinäger som man hade låtit pepparrot ligga och dra i i en vecka. Tyvärr måste jag meddela att det inte fungerade.
Tack för att du rapporterar ett riktigt test, vi andra gissar bara.
Citera
2019-10-20, 19:01
Medlem
Jag kan meddela att det faktiskt funkar, jag testade på en leverfläck för några år sedan. Har för mig att det tog någon vecka innan jag fick resultat. Det började ömma och sen blev det en skorpa som trillade bort, och den här inte kommit tillbaka än

Se till att du inte får vinäger på huden bara för det är väll lite frätande?
Citera
2019-10-20, 19:18
Moderator
ofays avatar
Medicin och hälsa --> Alternativ medicin
/Moderator
Citera
2019-10-20, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Har gjort det, men de vill inte ta bort! eftersom de anser att det inte är farliga!

Stå på dig och berätta att de påverkar dig psykiskt eller något i stil med att de kliar. Så gjorde min lillebror i slutet på 80-talet, ofarlig leverfläck på ryggen. Tog inte mer än 10 minuter att få väck. Annars är väll alternativet privatklinik som troligtvis kostar skjortan.
Citera
2019-10-20, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadeklockan
Jag kan meddela att det faktiskt funkar, jag testade på en leverfläck för några år sedan. Har för mig att det tog någon vecka innan jag fick resultat. Det började ömma och sen blev det en skorpa som trillade bort, och den här inte kommit tillbaka än

Hur behandlar man leverfläcken utan att få på huden? Är inte leverfläcken en del av huden?
Citera
2019-10-21, 15:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vadeklockan

idag (måndag 21 oktober) är jag inne på min 4 dygn! men än har det inte hänt något? varför?
vad för fel gör jag?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in