Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2021-11-20, 03:26
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Ja, några direkta framgångar har hon ju inte att bjussa på. Har sett henne på scen och det är verkligen inget att minnas. För att inte tala om "sången".

Förstår inte varför många nu kallar henne för fantastisk och underbar? För att hon är tjock och gammal och skenbart oförarglig? Eller för att hon rev ner Sverige-flaggor från granen när hon var julvärd?

Undrar förresten vad hennes barn tyckte om att hon övergav dem när de var små? Fast hon kanske gjorde det på ett fantastiskt och underbart sätt.

Undra vad det var med henne hos Skavlan igår, sjukt märkligt beteende. Förstod ingenting av vad hon svamlade om. Hon drar ju sin historia om och om igen överallt, men det är hon ju inte ensam om förvisso.

Hon säger jämt att hon bor ensam, men hos henne finns även en yngre kvinna skriven.
Citera
2022-05-30, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Ja, några direkta framgångar har hon ju inte att bjussa på. Har sett henne på scen och det är verkligen inget att minnas. För att inte tala om "sången".

Förstår inte varför många nu kallar henne för fantastisk och underbar? För att hon är tjock och gammal och skenbart oförarglig? Eller för att hon rev ner Sverige-flaggor från granen när hon var julvärd?

Undrar förresten vad hennes barn tyckte om att hon övergav dem när de var små? Fast hon kanske gjorde det på ett fantastiskt och underbart sätt.

Än i dag tänker jag på flaggorna när jag hör hennes röst i TV reklam för en matkedja. Jag handlar inte där.
Byter kanal när jag ser henne på TV.
Står mantalsskriven med yngre kvinna, någon utlänning hon har skenskrivit hos sig eller?
Citera
2022-09-07, 14:00
Medlem
Nu på Bytt är bytt TV4.
Jag byter kanal och tittar inte på det i dag.

Att sitta på julen och ta ned svenska flaggorna ur granen har satt såna spår hos mig!
Citera
2023-11-22, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
70 år gammal och skriven tillsammans med en 29-årig kvinna.
https://www.ratsit.se/19901001-Nusrat_Zahan_Bunkeflostrand/JQy0EyYcr3qTARfi6_YjLNoxmY5j1Gl09I8ihopWuDE

TV2 i dag.
"Skådespelaren Marianne Mörck har levt ensam i över tjugo år och är ovillig att komma för nära andra människor. Vi får följa med när hon söker svar på frågan varför hon har valt att isolera sig. Marianne besöker sin äldsta vän."

Men fortfarande skriven tillsammans med Nusrat.
Citera
2023-11-23, 17:28
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
TV2 i dag.
"Skådespelaren Marianne Mörck har levt ensam i över tjugo år och är ovillig att komma för nära andra människor. Vi får följa med när hon söker svar på frågan varför hon har valt att isolera sig. Marianne besöker sin äldsta vän."

Men fortfarande skriven tillsammans med Nusrat.
Förstår inte vad som är konstigt med att det är en kvinna till skriven på adressen.
Marianne bor i en 200 kvm stor villa i två våningar. Övervåningen hyr hon ut enligt en artikel i Expressen Leva Bo.

"– Jag bor på nedervåningen i en vitputsad tvåvåningsvilla i Bunkeflostrand. Övervåningen hyr jag ut."
https://www.expressen.se/leva-och-bo/hemma-hos-5/kandishem/marianne-morck-jag-ater-lever-och-alskar-i-sangen/

Många hyr ut en del av ett stort hus. Marianne behöver knappast 200 kvm för sig själv.
Många gör så och det betyder inte att dom bor tillsammans. Dom är bara skrivna på samma adress.
Dom behöver ju inte umgås för att dom bor i samma hus på olika våningar.
Senast redigerad av Timeout 2023-11-23 kl. 17:38.
Citera
2024-04-15, 23:05
Medlem
"Vi syns på Willys"
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem