Citat:
Ursprungligen postat av
Willy-45
Det känns lite ironiskt att när man kollar "Apotekstjänst" på AllaBolag.se är nästan det första man ser:
"Kolla upp vem du anlitar
Oavsett om du ska anlita en hantverkare för privat bruk eller teckna avtal i företagets namn så kan det vara klokt att kontrollera vem det är du anlitar och ta reda på om det är ett stabilt företag."
Finns det läskunniga inom landstinget? Tveksamt...
sist gjorde jag misstaget att inte kolla upp vem som jobbade på den filialen jag gick till och det var en i soppåse som inte ens kunde läsa svenska och som man inte förstod vad hon sa. om hon inte kan läsa svenska och man inte förstår vad hon säger, hur vet man att man får rätt medicin? det är som med bussförarna i malmö. om personen inte kan svenska och inte förstår vad somaliern säger, hur kan han ha ett jobb som bussförare och hur kan man få ett svenska busskort om man inte kan trafikreglerna och stannar där det inte är en hållplats och tar upp passagerare som inte ens betalar.
ett samhälle i förfall eller så kan man köra som de som inte får sina jobb på meriter säger, och skyller allt på någon annan eller påstår att någon ljuger som min hyresvärd gör fast det finns massor med ljud, bilder och videobevis.